جایگزین مسیر

رونی : می خواهم رکورد بابی چارلتون را بشکنم

by | بهمن , ۱۹ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – وین رونی گفت که می خواهد رکورد گلزنی سر بابی چارلتون در منچستر یونایتد را بشکند ولی وقتی از او در مورد آینده اش سوال شد , از پاسخ گویی امتناع کرد.

قرارداد رونی با یونایتد در انتهای فصل بعد  به پایان می رسد. این مهاجم 41 گل با رکورد سر بابی چارلتون فاصله دارد و شکستن این رکورد را یکی از اهداف خودش اعلام کرد ولی وقتی از درباره ی امضای قرارداد جدید با یونایتد سوال شد ازاظهار نظر در این مورد خوداری کرد.

رونی گفت : ” این برای من فوق العاده است که سعی کنم به رکورد سر بابی چارلتون چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی برسم. این کاری ست که من دوست دارم انجام دهم. اگر موفق به انجام این کار شوم , به خودم افتخار می کنم چون این رکورد برای مدتی طولانی باقی مانده است. “

وقتی از رونی در مورد آینده اش سوال شد او گفت : ” من همیشه گفته ام که فقط بر روی فوتبالم تمرکز می کنم و هر کاری می توان برای تیم انجام می دهم و کمک می کنم تا تیم به موفقیت برسد. “

گزارش ها حاکی از آن است که در ژانویه رونی به امضای قرارداد جدید با یونایتد که حقوق هفتگی او را به 300 هزار پوند در هفته افزایش می داد , نزدیک شده بود. همچنین چلسی در تابستان دو بار برای رونی به یوناید پیشنهاد داد که هر دو رد شد.

۰ Comments