جایگزین مسیر

روی کین خواستار جذب بازیکن توسط دیوید مویس در تابستان شد

by | بهمن , ۲۲ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-اگر چه کاپیتان سابق شیاطین سرخ روی کین اصرار دارد که دیوید مویس نیاز دارد حداقل 5 بازیکن را در تابستان پیش رو جذب کند اما می گوید هنوز نیز نباید فصل را برای یونایتد در همین امتیاز تمام شده بدانیم.

کاپیتان گذشته ی یونایتد روی کین می گوید اگر منچستریونایتد می خواهد به افتخارات گذشته بازگردد نیاز دارد تا در میان فعال ترین تیمها در پنجره ی نقل و انتقالات تابستانی پیش رو باشد.

کین مقصر مشکلاتشان را مویس نمی داند بلکه سیاست های اخیر باشگاه در نقل و انتقالات را مقصر اصلی مشکلات کنونی باشگاه می داند.

خوان ماتا و مارونه فلاینی تنها بازیکنانی بودند که توسط دیوید مویس جذب شدند،اگرچه مربی اسکاتلندی قول داد که همانگونه که خوان ماتا را با مبلغی که رکورد باشگاه را شکست جذب کرد، در تابستان مبالغ زیادی برای تقویت تیم خرج کند.

کین اضافه کرد:

“آنها در سالهای گذشته همیشه فصول نقل و انتقالات را سرسری می گرفتند و بازیکنان بزرگ جذب نمی کردند و تنها امسال بود که آنها در این امر موفق شدند.”

در طول تابستان تنها بازیکن معروفی که یونایتد جذب کرد مارونه فلاینی از اورتون بود.

مویس همچنین خواهان جذب سسک فابرگاس،آندره هررا و لیتون بینس بود اما هیچ کدام از آنها به یونایتد نیامدند.به عقیده ی روی کین این باعث شد تا یونایتد با وجود جذب خوان ماتا در ژانویه نیاز به یک بازسازی در فصل تابستان داشته باشد.

او به itv.com گفت:

“من فکر می کنم منچستریونایتد به 5 یا 6 بازیکن نیاز دارد.اگر این اتفاق در تابستان بیفتد،آنگاه به جای اینکه از این(دوره ی بازسازی و انتقال یونایتد)هراسان باشیم،این را می پذیریم.این مهیج و جذاب است.”

“این می تواند زمان مهیجی برای منچستریونایتد باشد.این(جذب بازیکنان بزرگ در تابستان)می تواند آنها را به اوج(مدعی بودن در تمام جامها) بازگرداند،همان جایی که متعلق به آن هستند.”

یونایتد همچنین انتظار خروج چند بازیکن از باشگاه در تابستان را دارد.ریو فردیناند که انتظار می رود بازنشسته شود،پاتریس اورا که انتظار می رود باشگاه را ترک کند و همچنین نمانیا ویدیچ که اعلام کرده است باشگاه را ترک خواهد کرد.

حفظ عنوان قهرمانی که خارج از دسترس است و اگر یونایتد در روز چهارشنبه در ورزشگاه امیراتیس شکست بخورد و لیورپول فولام را ببرد فاصله ی یونایتد تا جایگاه چهارم جدول 12 امتیاز خواهد شد در حالی که 12 بازی باقی مانده است.

یونایتد پس از تساوی 2-2 مقابل فولام در تعطیلات آخر هفته ی هفته ی گذشته به شدت در خطر قرار نگرفتن در جمع 4 تیم برتر و از دست دادن لیگ قهرمانان سال بعد می باشد.

این اتفاق می تواند ناکامی بزرگی برای دیوید مویس که در دو پنجره ی نقل و انتقالات قبلی نیز نتوانست بیش از دو بازیکن بزرگ جذب کند،باشد.

از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد می تواند بحران منچستریونایتد را شدیدتر کند اما روی کین این تفکر را که فصل برای مویس و منچستریونایتد به پایان رسیده است رد کرد.

“همیشه چیزی وجود دارد تا برای آن بازی کنید.شما باید همیشه برای بردن بازی بعدیتان تلاش کنید.”

“بنابراین اگر شما در ژانویه یا زمانی که لیگ قهرمانان آغاز می شود(منظور مرحله ی حذفی است) به من می گویید که فصل برای شما به پایان رسیده است،این مزخرف است.”

“شما برای افتخار بازی می کنید.شما برای بدست آوردن امتیاز و برای منچستریونایتد بازی میکنید.اگر آنها امسال به لیگ قهرمانان نرسند باز هم می خواهند که سال بعد به آن راه یابند.”

کین گفت:

“من فکر می کنم شکست دادن المپیاکوس در اولویت قرار دارد.با فرم کنونی شما باید بگویید لیگ قهرمانان راه درازی است که باید آن را برای منچستریونایتد تمام شده بدانیم.اما بسیاری از چیزها در چندماه آینده تغییر خواهد کرد.من فکر می کنم یونایتد المپیاکوس را شکست خواهد داد.”

“آنها رونی و ون پرسی را پس از بازگشتشان از مصدومیت دارند.در حال حاظر آیا من یونایتد را (برای قهرمانی)در لیگ قهرمانان تصور می کنم؟شاید نه! اما آنها هنوز هم آنجا(در رقابت ها) هستند و  تهدیدی (برای تیم های دیگر)هستند.تیمی بزرگ… بازیکنانی بزرگ…و در چند ماه، زمانی که بازیکنان بزرگ همه در تیم اوج باشند و با تیم سازگار و هماهنگ شوند آنگاه یونایتد تیم خطرناکی خواهد بود.”

“اگر شما نزدیکتر و دقیق تر از مردم دیگر به یونایتد نگاه کنید شما همچنان فکر می کنید که اگر ون پرسی و رونی در آمادگی باشند،در رقابت ها تهدیدی(برای دیگر تیم ها)خواهند بود.من همچنان فکر می کنم اگر آنها(بازیکنان یونایتد) در یک یا دو ماه آینده با هم همکاری کنند،یونایتد همچنان تیم خطرناکی خواهند بود.”

۰ Comments