جایگزین مسیر

روی کین ضمن دفاع از پوگبا،سانچز و لوکاکو را سرزنش نمود

by | اسفند , ۳ , ۱۳۹۶

روی کین ضمن دفاع از پوگبا،سانچز و لوکاکو را سرزنش نمود

پایگاه هواداران منچستریونایتد – هافبک سابق و بسیار متعصب منچستریونایتد ضمن دفاع از پل پوگبا که این روزها به شدت زیر تیغ انتقالات قرار دارد،مشکل یونایتد را در جای دیگری دانست.

روی کین معتقد است پل پوگبا دلیل اصلی نمایش های اخیر یونایتد نیست و روملو لوکاکو و الکسیس سانچز را سرزنش نمود:

پوگبا واقعا بازیکن خوبیست.او در مقطع کنونی به شدت تحت فشار است.در مورد او گمانه زنی های فراوانی در رسانه ها صورت گرفته است.او جایی در ترکیب اولیه ی یونایتد نداشت اما هنوز هم استحقاق قرارگیری در ترکیب را دارد.

من پوگبا را بیرون از زمین مسابقه دیده ام.او شخصیت بزرگی دارد.او باید این شخصیت بزرگ را به درون زمین نیز انتقال دهد.

مشکل من یونایتد تنها مربوط به پوگبا نمیشود.لوکاکو باید بهتر عمل کند.میدانم که سانچز به تازگی به باشگاه آمده و کاملا جا نیوفتاده است اما باید نمایش های بهتری داشته باشد.آنها به وضوح نیاز به خرید چند مدافع جدید دارند.نمیشود انگشت اتهام را تنها به سمت پوگبا گرفت.تمام تیم باید عملکرد بهتری از خود نشان دهند.

کین ادامه داد:

شما دارید در مورد منچستریونایتد صحبت میکنید،یکی از بزرگترین تیمهای این سیاره.آنها باید خیلی بهتر از اینها کار کنند.برخی بازیکنان باید عملکرد بهتری داشته باشند.برای مثال لوکاکو،او باید توپ را به مالکیت خود دربیاورد.او باید هرکاری که میتواند انجام دهد تا جلوی دروازه ی حریف صاحب توپ گردد.اگر شما میخواهید در تیمی مانند منچستریونایتد مهاجم اصلی باشید،باید از شانسهایی همانند آنچه او در بازی دیشب به دست آورد بهتر استفاده کنید.مهاجمین باید در بازیهای سخت کمک حال تیم خود باشند.

۰ Comments