جایگزین مسیر

ریو : بهترین هایی که کنارشان بازی کردم

by | اردیبهشت , ۲۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – ریو فردیناند، کسی که به دوران درخشانش در یونایتد خاتمه داد، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه درباره ی بهترین بازیکنانی که در 12 سال حضورش در یونایتد کنارشان بازی کرده صحبت کرده است :

پل اسکولز یک نابغه بود. وقتی ما بعد از تعطیلات تابستانی به تمرینات برمی گشتیم، برای بسیاری از بازیکنان چند هفته طول می کشید که فرم خودشان را پیدا کنند و تشخیص بدهند در کجای زمین قرار دارند. ( اما ) اسکولزی درست برمی گشت سر کاری که به آن عادت داشت، ضربه زدن به توپ دقیقاً جایی که می خواست.

او شخصی را در فاصله ی 40 یا 50 یاردی ( 36 یا 45 متری ) هدف می گرفت و با یک توپ بلند به او ضربه می زد و از هر 10 بار 9 بار موفق بود. او شگفت انگیز بود و همیشه یکی از بهترین ها، اگر نگوییم که بهترین بود، و هر روز در تمرین حضور داشت. شاید ( بتوان گفت ) که او کامل ترین فوتبالیست بود.

کریستیانو رونالدو به حق یک انسان خوش طبع بود. اگر شما از یک ماشین الکترونیکی می خواستید که نمونه ای اولیه از یک بازیکن تولید کند، این می توانست او ( رونالدو ) باشد. او از نظر جسمی یک نمونه ی کامل است. سریع، قوی، و پایبند به اخلاق. مردم تشخیص نمی دهند که او فقط به خاطر استعدادش بهترین بازیکن دنیا نشد.

وقتی او برای اولین بار ( به یونایتد ) آمد، یک بچه ی کوچک نحیف اما در عین حال محکم بود،با یک مدل موی بد، اما سخت تلاش کرد. بعد از تمرین او یک کیسه توپ برمی داشت و از بین موانع خود را به آن طرف زمین می رساند. وقتی جوان تر بود کاملاً خجالتی بود. بنابراین نمی خواست مردم او را در حال کار کردن روی مهارت هایش ببینند. بعد از چند سال، وقتی مردم به کیفیتش پی بردند، او این کارها را هرجایی انجام می داد. تمرین ضربات آزاد، شوت با هر دو پا. محصول نهایی این شد که او بهترین بازیکن دنیاست.

۰ Comments