جایگزین مسیر

رکورد فروش پیراهن های فوتبالی شکسته شد! شیاطین سرخ و رکوردی دیگر

by | مرداد , ۳۰ , ۱۳۹۴

باشگاه منچستریونایتد و آدیداس اعلام کردند که همکاری جدید آنها برای تهیه ی لباس های شیاطین سرخ غیر قابل پیش بینی پیش رفته است و فروش پیراهن های یونایتد رکورد فروش در روز اول و همچنین هفته ی اول را شکسته است!

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران :

فروشگاه های الدترافورد و همچنین فروشگاه آنلاین باشگاه تعداد پیراهن هایی را که پیش بینی میشد در یک ماه به فروش برود را تنها در ۵ روز به فروش رسانده اند! 

همچنین شعب آدیداس در سرتاسر دنیا نیز اعلام کرده اند که گاها میزان فروش آنها در روز رونمایی پیراهن های یونایتد تا ۲۰۰ درصد افزایش داشته است. همچنین گفته میشود که فروشگاه اصلی باشگاه در الدترافورد تمامی پیراهن هایی که برای فروش در هفته ی اول کنار گذاشته بوده است را تنها در یک روز به فروش رسانده است.

ریچارد آرنولد یکی از مسیولان باشگاه درباره ی همکاری با آدیداس اینگونه گفت:

همکاری ما با آدیداس انتظارات ما را بالا برده است, لباس های با کیفیت, بازاریابی فوق العاده و همچنین توزیع جهانی فوق العاده در کنار درک متقابل آنها از تاریخ و هواداران یونایتد همگی در این امر موثر بوده اند.

من هم مانند هوادارانمان از دهه ی پیش رو که داریم بسیار خوشحالم چه برای اتفاقات داخل زمین و چه اتفاقات خارج زمین.

مارکوس باومن مدیر بخش فوتبالی آدیداس نیز در مصاحبه ای اعلام کرده است:

آدیداس از اینکه توانسته با منچستریونایتد همکاری کند بسیار مفتخر است. این همکاری در طول ده سال آینده دو برند بزرگ ورزشی دنیا را به یکدیگر نزدیک تر میکند. این همکاری در همین لخظه هم توانسته رکورد های فروش را بشکند, فروش میلیون ها پیراهن باعث شده است که رکورد فروش پیراهن های خانگی در سرتاسر جهان شکسته شود. ما از این اتفاق خوشحالیم و میخواهیم که این همکاری موفقیت آمیزمان را بهبود بدهیم.

۰ Comments