جایگزین مسیر

ریـو فـردینـانـد از خـاطـرات گذشـتـه خود مـی گـویـد

by | دی , ۱۳ , ۱۳۹۱

هشت سال پیش، ریو فردیناند با گروهی از هواداران منچستریونایتد که صورت های خود را پوشیده بودند، در اطراف خانه اش مواجه شد.

این گروه که در اطراف خانه ی فردیناند جمع شده بودند، تقاضا داشتند که او با منچستر یونایتد قرارداد امضا کند.

در آن زمان، آینده ی فردیناند موضوعی بود که در مورد آن حدس و گمان هایی وجود داشت، پس از آنکه او در یک عکس در کنار پیتر کنیون مدیر اجرایی چلسی در یک رستوران دیده شده بود، اما او خوش شانس بوده است.

از فردیناند خواسته شد که کنار درب خانه اش بیاید، اما او نمی توانست از مانیتورهای امنیتی کسی را ببیند.

بازیکن 34 ساله به مجله ی FourFourTwo گفت: ” بنابراین من به سمت درب (خانه) رفتم و چوب بزرگی (در دست) گرفتم و به آن سمت دیوار پریدم و ناگهان فریاد زدم راهههههه! هنگامی که تعداد زیادی از مردم را دیدم که با روپوش هایی صورتهایشان را پوشیده اند. ”

“من فقط فکر می کردم، قصد داشتم که در یک لحظه بلند شوم، همینطور دیوانه وار می رفتم و آنها فکر می کردند من در حال گردو جمع کردن هستم! ”

“سپس یکی از آنها گفت: ما بچه های یونایتدی هستیم، لعنتی! قراردادت را امضا کن و من گفتم درمورد چه چیزی صحبت می کنید؟ من فقط در حدود دو ماه پیش مذاکرات را آغاز کرده ام، شما از چه چیزی نگران هستید؟ ”

وی افزود: ” در واقع من برای نیم ساعت به دیدن مدیر برنامه هایم رفته بودم و کنیون با او بود.”

” یک نفر عکسی گرفت و اینطوری برداشت شد که ما یک توافق خطرناک باهم داشته ایم. پس من به این بچه ها می گویم، اگر من قصد داشتم با باشگاهی دیگر قرارداد ببندم، آیا فکر می کنید که من در روز روشن آن را انجام می دادم؟ ”

” یکی از همسایه ها به پلیس زنگ زده بود و آنها هنگامی که صدای آژیر(پلیس) را شنیدند رفتند. ”

در بخش پاسخ و پرسش با طرفداران، فردیناند، درباره ی بدترین مرحله ی زندگی حرفه ای خود نیز صحبت کرد، زمانی که او در سال 2003 به دلیل عدم حضور در تست مواد مخدر به مدت هشت ماه محروم شد.

او گفت: ” در صورتی که مرتب سازی همه چیز نتواند که شما را مسئول جلوه دهد، دیگر من نمی دانم چه چیزی می تواند؟ ”

” مردم تصور می کنند که من باید چیزی برای پنهان کردن داشته باشم اما من تمام آزمایشاتی که از من خواسته شده بود را انجام دادم و قاضی به من گفت: شک و تردید من بیشتر از چیزی است که در سیستم من ثبت شده بود (منظور او) آن دسته از تست هایی بود که در ماههای گذشته به تاخیر افتاده بود. ”

” بنابراین من هرگز در ذهنم شکی ندارم ، این غیر مسئولانه است که من در آن زمان برای انجام تست نرفتم و من به خاطر آن، به شدت مجازات شدم. ”

” هشت ماه از زندگی حرفه ای ام (به خاطر آن محرومیت) گذشت.فقط می خواهم (بگویم) که به راحتی این بدترین لحظه ی زندگی حرفه ای من بود، به خصوص که من می دانستم که مردم در تلاش بودند با گفتن اینکه من از مواد مخدر استفاده می کنم نام من را لکه دار کنند. ”

” این ناامید کننده ترین چیز برای من است، که مردم گمان می کنند من از مواد مخدر استفاده کرده ام و یا تا به حال چیزی برای پنهان کردن دارم. “

۰ Comments