جایگزین مسیر

ریو:انتخاب من نیز مویز می بود

by | تیر , ۲۹ , ۱۳۹۲

مدافع سابق تیم ملی انگلستان بر این باور است که فرد مناسبی برای سرمربیگری یونایتد انتخاب شده است و فکر نمی کند مویز نیازمند زمان اضافه دیگری برای جا افتادن در نقش جدید خود باشد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مدافع منچستریونایتد ریو فردیناند می گوید دیوید مویز انتخاب او نیز برای مربیگری یونایتد بود است – و او معتقد به این مسئله نیست که مویز نیازمند تغییر خاصی باشد.

مویز به عنوان جانشین سر آلکس فرگوسن انتخاب شد و هدایت قهرمان لیگ برتر را بر عهده دارد و در اولین بازی لیگ در فصل آینده برابر سوانزی قرار خواهد گرفت.

در حالیکه تصمیم اولیه برای انتخاب دیوید مویز به عنوان سرمربی یونایتد انتقاداتی را درپیش داشت, ریو فردیناند معتقد است که او فرد مناسبی برای این شغل است.

.

.

او به  سیدنی دیلی تلگراف گفت : ما مربی را به خدمت گرفتیم که بسیار اشتیاق دارد. او جوان است و میل و اشنهای کسب موفقیت دارد.

پس از مربی که ما داشتیم, مویز کسی بود که ما بسیار به او نیاز داشتیم و او کسی است که اگر من در مقامی بودم که باید انتخاب می کردم, او را برای این پست انتخاب می کردم.

او کسی نیست که برای تنها سه یا چهار سال در باشگاه ماندن, به اینجا آمده باشد – او دوست دارد که کاری را که سرآلکس انجام داده تکرار کند.

افرادی هستند که که وارد چنین شغلی می شوند و شاید نخواهند به این میزان در باشگاه بمانند. من مطمئنم که سرمربی جدید به این شغل نگاه بلندمدتی دارد.

این بازیکن 34 ساله می گوید که فشار جانشینی سرآلکس بسیار زیاد است اما احساس او بر این است که این مرد اسکاتلندی می تواند از پس خواسته های این شغل برآید.

فردیناند گفت: شما نمی توانید از این حقیقت فرار کنید که , هواداران و ما در مقام بازیکنان انتظار پیروزی داریم. ما به این مسئله عادت کرده ایم, بنابراین برای اینکه به هواداران بگوییم که نگران این مسئله نباشند, ما باید کمی زمان به مربی بدهیم تا جای خود را پیدا کند.

ما می خواهیم پیروز شویم و من مطمئنم او نیز چنین خواسته ای دارد. او نمی خواهد که بیاید و به ما بگوید به من سه سال وقت بدهید, من تنها می توانم بیهوده وقت تلف کنم و تیم را دوم یا سوم کنم.

۰ Comments