جایگزین مسیر

ریو:تیم ما به اندازه کافی خوب است تا هر جامی را ببرد

by | شهریور , ۱۴ , ۱۳۹۲

ریو فردیناند بر این باور است که آنها به راحتی قهرمان لیگ در فصل گذشته شدند و یک شبه به تیم بدی تبدیل نشده اند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – ریو فردیناند مدعی شد که تیم منچستریونایتد به اندازه کافی قوی است تا هر جامی را در فصل جاری ببرد.

از باشگاه یونایتد به دلیل شکست در خریدن بازیکنان مدنظرش انتقاد می شود, آنها تنها توانستند ماروان فلاینی را قبل از پایان نقل و انتقالات در روز دوشنبه به خدمت بگیرند.

اما فردیناند نگران کسب موفقیت زیر نظر دیوید مویز نیست و معتقد است قهرمان لیگ برتر هنوز به اندازه کافی قوی است تا جام ها را جارو کند.

فردیناند به London Evening Standard گفت: ما ترکیب به اندازه کافی قوی داریم تا هر جامی را ببرد.

“ما فصل گذشته به آسانی لیگ را بردیم و در عرض یک شب و روز به تیم بدی تبدیل نشده ایم.”

.

.

“ما قویا به بازیکنانی که داریم, اعتقاد داریم. و به هر شکلی, شما نمی توانید پس از سه بازی, درباره لیگ قضاوت کنید. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم در چه جایگاهی لیگ را به پایان می رسانیم.”

“من تمام جام ها را می خواهم. ما می خواهیم هر جامی را کسب کنیم. اینطور نیست که ما این جام را بیشتر از آن جام بخواهیم.”

“این روش ما نیست. به رابین فان پرسی نگاه کنید. او بازیکن حرفه ای است و تشنه موفقیت است. به این دلیل او به منچستریونایتد آمده است.”

” ما هنوز جاه طلبی زیادی برای بردن جام ها داریم. این عطش هیچ وقت از بین نمی رود و هرگز فروکش نمی کند.”

“هنگامی که شما قهرمان می شوید, مبدل به ماشینی می شوید که می خواهد جام های بیشتری ببرد. این همان دی ان ای است که در ما و باشگاه وجود دارد. این ویژگی مهم و ضروری است برای اینکه بازیکن منچستریونایتد باشید.”

“شما می خواهید همانند سال قبل باشید, اما همیشه همانطور نمی شود. این خوب است که برای جام ها مبارزه کنیم, خوب است که به چنین شایستگی برسید که قهرمان شوید. ما این مسئله را هر سال درک می کنیم, این همان راهی است که پیش روی ما است.”

فردیناند انتظار دارد که تیم در فصل جاری با چالشی سخت تر روبرو شود, همزمان با اینکه به ادامه کار بدون سرآلکس فرگوسن عادت می کند.

.

.

“من ترجیح می دادم که تغییراتی صورت نمی گرفت و ما می توانستیم لیگ را به آسانی ببریم.”

“اما همیشه به آن اندازه بردن جام آسان نیست. مربیان و بازیکنان زیادی در تیم های بالای جدول تغییر کرده اند که رقابت را برای تیم هایی که قهرمانی می خواهند, جذاب تر می کند. تغییر چیز بدی نیست.”

“سرآلکس فرگوسن همیشه می گفت که هیچ کسی بزرگتر از باشگاه فوتبال منچستریونایتد نیست, این قضیه را درباره خودش هم صادق می دانست, علی رغم اینکه شخصیت بسیار بزرگی دارد. بنابراین, شما تنها باید به حرکت رو به جلو ادامه دهید و ناامید نشوید.”

۰ Comments