جایگزین مسیر

ریو:دی ماریا پشیمان می شود،استونز باید به یونایتد بیاید

by | مرداد , ۱۳ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

ریو فردیناند مدافع متصعب و تنومند سابق شیاطین سرخ در مورد شرایط نقل و انتقلات تیم اظهار نظرات جالبی داشته است.

وی در مورد دی ماریا ستاره ی بزرگ اما ناکارآمد شیاطین سرخ مدعی شد وی همیشه بخاطر این تصمیم ابراز پشیمانی خواهد کرد.وی گفت:

“او هم اکنون یک شکست خورده در منچستریونایتد می باشد.

او یک رکورد می باشد و گران قیمت ترین است و باید حرفه ای باشد.من به عنوان یک بازیکن حرفه ای هنگامی که یک مغلوب شناخته می شوم تلاش میکنم تا جایگاهم را پس بگیرم و فرار نخواهم کرد اما من چنین رفتاری ندیدم که نشان دهد او حرفه ای است.

Ángel-di-María-biographya-com-5

به عنوان یک هوادار من دوست داشتم او بماند و خودش را در یونایتد ثابت کند.باید بگویم دی ماریا تا ابد از این موضوع با عنوان پشیمانی یاد خواهد کرد.

همه دوست داشتند وی بماند و به تیم کمک کند چرا که تابستان گذشته هزینه ی سنگینی برای باشگاه داشت و همه میخواستند نتیجه را ببینند اما این اتفاق نخواهد افتاد.

من احساس هواداران را درک می کنم اما فوتبال یک تجارت است.احتمالا ون خال متوجه شده است که دی ماریا با سیستمش به هر دلیلی تطبیق پیدا نمی کند و این زمانی است که یونایتد بازیکن را به پول تبدیل می کند!!”

فردیناند که سابقه ی ۱۲ سال پرافتخار را در اولدترافورد دارد همچنین در مورد جان استونز مدافع جوان اورتون معتقد است وی باید حتما خریداری شود و از طرفی استونز باید برای موفقیت راهی اولدترافورد شود.

او در این باره گفت:

“یونایتد باید استونز را بخرد چرا که او حداقل می تواند ده سال میانه ی دفاع تیم را تضمین کند.

قیمت این بازیکن کمی گران است اما او بزگ شده در این لیگ است و زبان انگلیسی را می فهمد ک موضوع فوق العاده مهمی است.

download

از طرفی من از استونز می خواهم اگر در صدد پیشرفت و ترقی است به یونایتد بیاید و چلسی را فراموش کند.

او نیاز دارد که هر هفته بازی کند و با توجه به شرایط یونایتد این اتفاق برای وی در اوددترافورد میسر است اما من بعید میدانم او در لندن بتواند بازی های زیادی را انجام دهد ‘

جالب است فردیناند نیز سال ۲۰۰۲ با مبلغ ۲۲ میلیون پوند راهی اولدترافورد شد که انتقادات بیشماری را به سرالکس فرگوسن به همراه داشت اما با نمایش های خوب این مدافع انگلیسی نشان داد ارزش این پول را داشته است.

۰ Comments