جایگزین مسیر

ریو:یونایتد دوباره برای قهرمانی برمی خیزد

by | آذر , ۶ , ۱۳۹۲

ریو فردیناند ادعاها مبنی بر اینکه منچستریونایتد از هم اکنون دیگر جزو مدعیان قهرمانی نیست را رد کرد و بر این مسئله تاکید کرد که در ماه دسامبر به صدرنشین لیگ جایزه ای داده نمی شود.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – فردیناند می خواهد که تیم با پیروزی در بازی چهارشنبه شب برابر بایرلورکوزن به جمع 16 تیم حاضر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه یابد.

در شرایطی که یونایتد 7 امتیاز با صدرنشین لیگ آرسنال فاصله دارد, فردیناند می خواهد تمام عوامل مزاحم از باشگاه دور شود و آنها تمرکز خود را بر روی بازیابی قدرت خود برای تلاش در راه کسب قهرمانی بگذارند.

فردیناند به دیلی میل گفت: هم اکنون هیچ چیزی بدست نیامده است, بنابراین این مسئله که جدول هم اکنون به چه شکل است, اهمیتی ندارد. تا زمانی که شما در این فاصله نزدیک باشید, همانطور که ما قرار داریم, این شرایط مدت طولانی شاید ادامه یابد و من ما به کسب امتیازات ادامه خواهیم داد, حرکت رو به جلو خود را ادامه خواهیم داد و خوشبختانه راه خودمان را به رتبه های بالای جدول ادامه خواهیم داد.

.

.

“ما می خواهیم که صعود کنیم(به جمع 16 تیم لیگ قهرمانان) و این اتفاق سریعتر رخ دهد, بنابراین ما می توانیم تمرکز خود را بر روی لیگ برتر بگذاریم و چیز دیگری این تمرکز ما را به هم نزند. برای ما خوب خواهد بود اگر اینجا کار را تمام کنیم. کار آسانی نخواهد بود اما ما بیشتر از آن چیزی که در توان داریم می توانیم عمل کنیم.”

فردیناند همچنین اطلاعات کاملی درباره کیسلینگ مهاجم بایرلورکوزن دارد. ریو به همراه ویدیچ در بازی قبلی یونایتد برابر بایرلورکوزن در ماه سپتامبر زوج خط دفاع یونایتد بودند.

فردیناند گفت: او تحرک خوبی دارد و ما قبل از بازی در الدترافورد ویدیوهای زیادی از او دیده ایم, بنابراین ما می دانیم او چه خطرات بسیاری برای ما می تواند داشته باشد.

.

.

“در چند فصل گذشته او گل های بسیار زیادی در آلمان زده است, به همین خاطر ما می دانیم که باید حواسمان را جمع کنیم تا اطمینان حاصل کنیم, او نمی تواند فرصت های زیادی بدست آورد, زیرا او مطمئنا قابلیت گل کردن فرصت هایی که بدست می آورد, دارد.”

پس از بازی چهارشنبه شب برابر بایرلورکوزن تیم دیوید مویز یکشنبه قبل از بازی با اورتون در 4 دسامبر به مصاف تاتنهام می رود.

 

۰ Comments