جایگزین مسیر

ریو: رابین اعجوبه یک فصل نیست

by | شهریور , ۱ , ۱۳۹۲

ریو فردیناند معتقد است, رابین فان پرسی روند گلزنی خد را برای چندین سال ادامه خواهد داد و می افزاید, هم تیمی او مصمم است تا در تاریخ به عنوان “اعجوبه تنها یک فصل” برای یونایتد قلمداد نشود.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن هلندی در اولین فصل حضورش در الدترافورد, با گل هایی که به ثمر رساند, به یونایتد کمک کرد تا قهرمان لیگ برتر شوند و خود رابین, کفش طلای برترین گلزن لیگ را دریافت کند.

او فصل دوم حضورش در یونایتد را با دو گل برابر ویگان در جام اتحادیه آغاز کرد و دو گل دیگر در اولین بازی لیگ برابر سوانزی به ثمر رساند.

فردیناند به PA Sport گفت: رابین نمی خواهد تنها از او به عنوان اعجوبه یک فصل یاد شود. او نمی خواهد مردم درباره او چنین فکر کنند که او تنها به اینجا آمد, در یک فصل عملکرد عالی داشت اما نتوانست به این روند ادامه دهد.

“او می خواهد این کار را در طول سال های زیادی انجام دهد. او در مسیر رسیدن به این هدف است.”

فان پرسی 8 سال در آرسنال توپ زد و 132 گل برای این تیم به ثمر رساند, سپس با قراردادی 24 میلیون پوندی از این تیم لندنی به یونایتد منتقل شد, اکنون مدافع شیاطین سرخ, ریو فردیناند احساس می کند, حرفه ای بودن این مهاجم به او کمک خواهد کرد تا در دوران حضورش در الدترافورد موفق باشد.

“رابین مثل آن افراد نیست که درخشش کوتاه مدتی دارند, او به همه چیز با دید بلند مدتی نگاه می کند. پشت هر کاری که او انجام می دهد, اندیشه ای نهفته است. او بازیکنی درجه یک است.”

۰ Comments