جایگزین مسیر

ریو فردیناند:لیورپول با 2 مهاجم خود هیچ وقت بهترین نیست

by | آبان , ۱۰ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –ریو فردیناند می گوید لیورپول با 2 مهاجم هدف خود خوب است ولی برای قهرمانی بسیار زود است برای آنها اظهار نظر کنیم.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

فردیناند می گوید تا به اینجای فصل که استوریج و سوارز خوب کار کرده اند سزاوار نیست که بگوییم آنها در خط حمله بهترین هستند این را باید آخر فصل بگوییم که بهترین خط حمله مال چه تیمی می باشد.

این 2 مهاجم در این فصل گلهای بسیار خوبی را برای لیورپول به ثمر رسانده اند و تاثیر به سزایی در لیورپول از خود نشان داده اند.

با این حال حال این 2 مهاجم گلهای بسیاری برای لیورپول به ثمر رسانده اند سوارز 5 گل را برای لیورپول به ثمر رسانده است و استوریچ نیز 10 گل در 11 بازی برای لیورپول به ثمر رسانده است.

اما مدافع یونایتد ریو فردیناند از این 2 ستایش کرد و گفت اگر این 2 بتوانند تا آخر فصل هم اینطور به بازی خود ادامه دهند کار بزرگی را با لیورپول انجام داده اند.

فردیناند به BT Sport توضیح داد:فوتبال در این کشور بسیار برای مردم مهم است و بازیکنان باید زود به فرم عالی خود برسند تا مردم از بازی هایی که تماشا می کنند لذت ببرند.

این دو مهاجم واقعا همکاری بزرگی داشته اند و باعث شده اند تا لیورپول در چند هفته اخیر در جدول بالاتر از ما قرار بگیرد ولی این را بدانید که همه چیز آخر فصل مشخص می شود یونایتد به فرم عالی خود کم کم دارد نزدیک میشود.

ولی شما نباید در چند بازی قضاوت کنید که آنها بهترین هستند.اندی کول دوایت یورک یکی از این مثال های فوق العاده می تواند باشد یا شیرر و شرینگهام.این دوره باید تا آخر فصل ادامه پیدا کند تا خود را به اثبات برسانند نه در مدت کمی که از فصل گذشته است وبه نظر من باید به آنها زمان داد تا خود را اثبات کنند خوب هستند یا نه.

فردیناند نیز به تازگی اعلام کرد که به زودی یک بازیکن انگلسی برنده توپ طلا شود اگر از یونایتد باشد هم می تواند برای من جذاب باشد.

در لیگ برتر نیز بازیکنان خوبی حضور دارند که می توانند این جایزه را تصاحب کنند مانند اوزیل یا خوان ماتا ولی من دوست دارم وین رونی یک روز از یونایتد و انگلیس این جایزه را برنده شود ولی این خیلی بدشانسی برای رونی می باشد که هیچ گاه در بین 3 نفر برتر قرار نگرفته است یا حتی در 23 نفر نهایی توپ طلا امسال قرار ندارد ولی رونی با عملکرد خود می تواند سال بعد به عنوان گزینه توپ طلا مطرح شود.

فردیناند نیز معتقد است سال 2013 برای لیگ برتر خوب بوده است به دلیل اینکه نقل و انتقالات خوبی صورت گرفته است و بازیکنان بزرگی به لیگ برتر آمده اند.

مدافع شیاطین سرخ اضافه کرد:لیگ برتر لیگ بسیار بزرگی می باشد و بازیکنان بزرگی نیز در این لیگ حضور دارند.

اما من معتقدم بازیکنانی که از خارج کشور به لیگ برتر اضافه شده اند لیگ برتر را جذاب می کند.اما تیم ها باید تلاش کنند تا از خود بریتانیا بازیکن پیدا کنند تا بازیکن را از دیگر لیگ ها به لیگ برتر بیاورند این می تواند به سود انگلیس باشد فرصت دادن به جوان های با استعداد انگلیسی.

۰ Comments