جایگزین مسیر

ریو فردیناند آماده رقابت با جوانان تیم

by | مرداد , ۱۱ , ۱۳۹۲

ریو فردیناند به هم تیمی های جوان خود در منچستریونایتد هشدار داد که او قصد ندارد جایگاه خود در ترکیب ثابت تیم را ازدست بدهد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بازی قدردانی برای این بازیکن 34 ساله در برابر سویا, مدرکی است برای خدمات 11 ساله این بازیکن از زمانی که از لیدز به یونایتد آمد.

فیل جونز و کریس اسمالینگ در فصول اخیر در مواقعی برای یونایتد با ارزش بوده اند, در حالی که جانی اوانز اکنون به صورت متداوم بازی می کند و فردیناند به طور مرتب در حال کنترل مصدومیت کمر خود است.

اما او در فصل گذشته 34 بازی برای یونایتد به میدان رفت و قصد ندارد به هیچ شکلی زیر نظر دیوید مویس از جایگاه خود عقب بکشد.

فردیناند گفت : چنین رویه ای در فصل گذشته نیز بود. تاریخچه ای بی نظیر در این زمینه وجود دارد و این بخشی از ماهیت باشگاه است که بازیکنان جوان به تیم اصلی راه می یابند و جایگاه خودشان را تثبیت می کنند و من کاملا با این مسئله موافقم, اما من می خواهم بیشتر بازی کنم.

“من می خواهم برای منچستریونایتد بازی کنم و بازیکنان جوان باید برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی مبارزه کنند, همانند رویه ای که من انجام دادم زمانی که جوان بودم.”

“در حال حاضر نقش ها برعکس شده اند, اما واضح است که اگر شما می خواهد چیزی را ببرید باید برای قرار گرفتن در ترکیب رقابت کنید و این رویه به شکل درستی اینجا اعمال می شود – هرکسی که این پیراهن را بدست آورد, توسط همه مورد حمایت قرار می گیرد.”

فردیناند تحت تاثیر علاقه دیوید مویس برای یاد گرفتن از بازیکنان باتجربه باشگاه, رایان گیگز و فیل نویل قرار گرفته است, که هر دو این ستارگان یونایتد بخشی از کادر مربیگری یونایتد هستند.

او گفت : او به نظر بسیار آدم راحتی است. به نظر می رسد او دوست دارد تا بیشتر با باشگاه آشنا شود و می خواهد به تاریخچه باشگاه پی ببرد.

“او با بازیکنان باتجربه درباره جنبه های مختلف باشگاه صحبت می کند و چه کارهایی ما انجام داده ایم و انجام خواهیم داد, قبل از اینکه او به اینجا بیاید, ما کجا بودیم – و اضافه کردن اعتقادات و ایده های شخصی خود به چیزهایی که ما در مقام تیمی قهرمان کسب کرده ایم, خط مشی خوبی برای کار کردن می باشد.

۰ Comments