جایگزین مسیر

ریو فردیناند در مورد آینده اش در یونایتد مردد است

by | آبان , ۲۳ , ۱۳۹۱

ریو فردیناند اذعان می کند که او تمایلی به تعهد آینده اش در منچستر یونایتد ندارد و زمانی که قراردادش در تابستان به پایان می رسد، ممکن است به بازنشستگی فکر کند.
فردیناند 34 ساله، می گوید: او مذاکرات را برای تمدید قراردادش در اولدترافورد آغار نکرده است و میزان آمادگی اش برای بازی، نقش عمده ای در تصمیماتش در آینده دارد.
سر الکس فرگوسن اخیراً از فردیناند برای بازی در این سن حمایت کرده بود، اما مدافع یونایتد مطمئن نیست که توانایی ادامه ی بازی کردن را داشته باشد.
فردیناند گفت: ” این همیشه خوب است که صحبت های مربی مانند این مورد را بشنوی، اما شما باید هر هفته و هر ماه در حال تلاش باشی. ”
او ادامه داد: ” بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به آن در روز کریسمس نگاه کنید و پس از آن دوباره در فصل تابستان به آن نگاه کنید، تا ببینید که احساس من چگونه است و آیا می خواهم از تیم بروم، اما شنیدن این صحبت های مربی، قطعاً باعث خوشحالی من است. ”
حذف فردیناند از یورو 2012 به او اجازه داد تا آسیب دیدگی های فصل گذشته ی خود را بهبود بخشد و او می گوید که استراحت طولانی می تواند برای بازی کردن در فصل آینده، کلیدی باشد.
فردیناند گفت: ” من یک ایده بهتری از ( اینکه آیا استراحت یک چیز خوب خواهد بود ) دارم، در دسامبر یا ژانویه بازی ها سریع و سخت خواهد شد، این زمانی خواهد بود که واقعاً به شما ضربه می زند و شما می دانید که باید کار خیلی سختی را شروع کنید.احتمالاً این زمان، برای سنجش میزان آمادگی جسمانی من بهتر خواهد بود و این از مزایای استفاده از یک استراحت تابستانی است. ”
اگر فردیناند تصمیم به ادامه بازی برای یونایتد داشته باشد، اعتقاد بر این است که باشگاه به او پیشنهاد یک سال تمدید قرارداد فعلی اش را ارائه خواهد داد.

۰ Comments