جایگزین مسیر

ریو: فلاینی بدشانس بود که اخراج شد

by | آبان , ۱۵ , ۱۳۹۲

ریو فردیناند معتقد است فلاینی با “بدشانسی” در لحظات پایانی بازی منچستریونایتد برابر سوسیداد اخراج شد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این هافبک بلژیکی تا قبل از اینکه نیکولا ریزولی او را از زمین بازی اخراج کند, عملکرد خوبی از خود نشان داده بود. اما تصمیمی سرسختانه باعث شد شیاطین سرخ بازی سه شنبه شب خود در لیگ قهرمانان را ده نفره به اتمام برسانند.

خوشبختانه, بازیکنان یونایتد به آسانی توانستند علی رغم فرصت های زیادی که از دست رفت, به نتیجه تساوی بدون گل برسند. فردیناند از عملکرد تیم در ورزشگاه آنوئتا راضی است حتی اگر برای هم تیمی بلژیکی خود ناراحت باشد.

“من فکر می کنم ما به شکل یک تیم خوب دفاع کردیم. ما بازیکنان آنها را در میانه میدان پرس می کردیم و حملاتی علیه آنها ترتیب می دادیم. فلی در خط هافبک توپ های زیادی بدست آورد و شاید کمی بدشانس بود که اخراج شد. من فکر می کنم او تنها در کل بازی سه یا چهار تکل انجام داد اما این اتفاقی است که گاهی اوقات در اروپا می افتد.”

“ما با کمی ناامیدی روبرو شدیم. زمانی که شما پنالتی بدست می آورید, انتظار دارید که گلزنی کنید. ما چندین فرصت نسیتا خوب داشتیم, ضربه ای که چیچاریتو از بالای دروازه به بیرون زد و رابین نیز توپ را به تیرک زد. اما, مهم است که در بیرون از خانه در بازی اروپایی کلین شیت کنیم و امیدوارانه منتظر زدن گلی در یک صحنه باشیم. این تنها مایه تاسف است که ما نتوانستیم شانس بیاوریم.”

۰ Comments