جایگزین مسیر

ریو: پوگبا بهتر از ویدال و کروس است

by | تیر , ۱۱ , ۱۳۹۳

مدافع سابق منچستریونایتد, ریو فردیناند معتقد است پل پوگبا گزینه بهتری در مقایسه با آرتورو ویدال و تونی کروس می باشد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – منچستریونایتد پیش از این توانسته اند هافبک جوان اتلتیک بیلبائو آندر هررا را به خدمت بگیرند اما همچنان شایعات پیرامون خریدهای دیگر یونایتد در خط هافبک ادامه دارد.

دو نام در روزهای اخیر بارها با یونایتد لینک شده اند, آرتورو #ویدال هافبک یوونتوس و تونی #کروس هافبک بایرن مونیخ, اما هنوز هیچ خبر دقیقی مبنی بر انتقال این بازیکنان شنیده نشده است.

هر دو این بازیکنان تا به امروز عملکرد عالی در ترکیب تیم های ملی خود در جام جهانی به نمایش گذاشته اند. علی رغم حذف شدن شیلی توسط برزیل میزبان رقابت ها, تونی کروس به همراه تیم ملی آلمان در مرحله بعدی باید به مصاف فرانسه بروند.

شیاطین سرخ در شرایطی هم اکنون به دنبال جذب یک هافبک قدرتمند هستند که آنها چند سال قبل ستاره جوانی در ترکیب خود داشتند که می توانست آینده خط هافبک یونایتد را تامین بکند… پل #پوگبا

پوگبا دو سال قبل ستاره جوان منچستریونایتد بود, اما پس از عدم موفقیت در راهیابی به تیم اصلی زیر نظر سر آلکس فرگوسن قراداد خود را با یونایتد تمدید نکرد و به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس ملحق شد.

از زمان انتقالش به یووه این ستاره جوان فرانسوی به یکی از مهره های کلیدی یووه در سری آ تبدیل شده است و با درخشش در ایتالیا توانست به ترکیب اصلی فرانسه در جام جهانی راه یابد.

بازیکن سابق یونایتد, ریو فردیناند نیز با تایید توانایی های پوگبا او را بازیکن بهتری نسبت به کروس و ویدال قلمداد می کند. ریو فردیناند صبح امروز در صحبتی که با هواداران از طریق شبکه مجازی داشت, عنوان کرده است که او از بین ویدال و کروس, پوگبا را ترجیح می دهد.

#فردیناند پیش از این نیز درباره پوگبا نظراتی داده است, برای مثال او عنوان کرده بود که یونایتد با تمدید نکردن قرارداد پوگبا اشتباه بزرگی انجام داده است, اشتباهی که منجر به ازدست دادن چنین استعدادی شده است.

البته هواداران یونایتد در هفته آینده در بازی آلمان ها برابر فرانسه می توانند رویارویی این دو بازیکن را ببینند و تشخیص دهند که کدام یک از این بازیکن ها کیفیت بالاتری دارد.

اما اکنون تنها هواداران یونایتد امیدوار هستند تا هررا در فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشد.

[highlight]شما کدام را ترجیح می دهید؟ پوگبا, ویدال یا کروس؟[/highlight]

۰ Comments