جایگزین مسیر

زاها احساس بی نظیری دارد

by | تیر , ۲۳ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – ویلفرد زاها پس از اولین بازی که در ترکیب شیاطین سرخ به میدان رفت, با خبرنگار شبکه باشگاه دیوید استوول به گفتگو پرداخت.

.

.

چطور بود, پوشیدن پیراهن منچستریونایتد برای اولین بار؟

واقعا احساس فوق العاده ای بود, تنها با تیم به تور آمدن و اینکه بتوانی با امثال بازیکنانی همچون, ریو, رایان گیگز, اندرسون و بقیه بازی کنی… تنها دانستن اینکه من با آنها در زمین مسابقه بودم به واقع برای من به اندازه کافی خوب بود.

برای ما که تنها بازی را از نزدیک مشاهده می کردیم, هوا گرم بود. برای تو که در زمین بودی شرایط چگونه بود؟

رطوبت هوا دیوانه کننده بود اما ما فقط می خواستیم ادامه بدهیم. این شرایط برای آمادگی جسمانی ما هنگامی که به انگلستان برخواهیم گشت, خوب بود.

پس این بازی, مسابقه مناسبی برای کسب آمادگی بود؟

بله, بدون شک. ما به سختی در تمرینات پیش فصل تلاش می کنیم اما بازی شبیه به این دقیقا چیزی بود که ما نیاز داشتیم. به طریقی آب و هوا به خوبی به ما کمک کرد زیرا شما نیاز نداشتید که حتی بدوید تا عرق کنید. این شرایط به آمادگی جسمانی ما بسیار کمک کرد.

تو تنها اندکی با به ثمر رساندن اولین گلت برای منچستریونایتد فاصله داشته. با ما در این ارتبط صحبت کن…

من تنها تمرکزم را بر روی این مسئله گذاشته بودم که تا سعی کنم به درستی با توپ تماس داشته باشم. اتفاق دیگری می افتاد اگر من آن توپ را گل می کردم. من خوشحالم که بازی کردم, و اگر گل می زدم روز فوق العاده ای برای من می شد. اما در حال حاضر این مسئله, موضوع مهمی نیست.

تو اکنون به طور مستقیم به همرا تیم به سیدنی پرواز خواهی کرد. آیا این تور برای تو تجربه عجیبی است؟

بله, این برای اولین بار است که من در چنین توری حضر می شوم و من به این نوع تور عادت ندارم. آمدن هواداران بسیار زیادی برای دیدن بازی پیش فصلی مثل این, واقعا برای من اتفاق متفاوتی است, اما من به فکر بخش بعدی تور هستم. من تنها به این فکر می کنم که به سختی تلاش کنم و در هر زمینه ای بهتر شوم.

 

۰ Comments