جایگزین مسیر

زاها: بدون جنگیدن, موفقیت بدست نمی آید

by | آذر , ۸ , ۱۳۹۲

ویلفرد زاها می داند که انتقال به منچستریونایتد چالش بزرگی برای او می باشد اما او قبل از پیوستن به یونایتد, هیچ تصوری درباره کم بازی کردن در تیم جدیدش نداشت.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – با این حال , زاها به جای اینکه به این مسئله توجه کند, قول داد تا به تلاش خود ادامه دهد تا زمانی که فرصتی بدست آورد. او دیروز از طریق حساب ایستگرام خود گفت: هیچ موفقیتی بدون مبارزه بدست نمی آید… من باید تلاش کنم تا به موفقیت برسم.

اگر تنها یک عامل باشد که هر بازیکن جوانی برای موفقیت در بالاترین سطح فوتبال نیاز داشته باشد, آن عامل تلاش فراوان است, به همین خاطر جای خوشحالی است که زاها قول داده است به تلاش خود ادامه دهد و سخت تمرین کند تا به جایی که می خواهد برسد, به جای اینکه از کم بازی کردنش ناراحت باشد.

هیچ شکی نیست که او استعداد بزرگی است اما دیوید مویز ترجیح می دهد از بازیکنان دیگری جلوتر از زاها استفاده کند اما بازی های باکسینگ دی فرصت بسیار مهمی برای زاها می باشد. با 9 مسابقه ای که یونایتد در روزهای آینده دارد, مویز نیاز خواهد داشت تا ترکیب را عوض کند و هر بازی از ترکیبی متفاوت استفاده کند تا بازیکنان را شاداب نگه دارد, به همین دلیل این احتمال می رود که در بازی هایی زاها فرصت حضور در میدان را داشته باشد.

وجود بازیکنان باتجربه و بااستعداد در ترکیب تیم همانند آنتونیو والنسیا, نانی, عدنان یانوزای, شینجی کاگاوا و اشلی یانگ باعث شده که زاها فرصت خودنمایی نداشته باشد. اما خوشبختانه زاها به جای ناامید شدن بدلیل کم بازی کردن, مصمم است تا توانایی های خودش را اثبات کند.

هنوز در ماه نوامبر قرار داریم, مدت زیادی از فصل نگذشته است, هنوز فرصت های زیادی برای درخشش زاها وجود دارد و او می تواند با تاثیرگذاری در ترکیب مویز, راه خود را به ترکیب اصلی پیدا کند.

۰ Comments