جایگزین مسیر

زاها: در منچستر یونایتد می مانم

by | تیر , ۲۳ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مهاجم منچستریونایتد, ویلفرد زاها می گوید او قصد دارد در این فصل در الدترافورد بماند, این سخن زاها همزمان شده است با اظهار نظر سرمربی یونایتد دیوید مویز مبنی بر اینکه این بازیکن بخشی از ترکیب تیم اصلی یونایتد خواهد بود.

زاها در اولین بازی خود برای یونایتد در تور پیش فصل, در بازی دوستانه برابر ستارگان لیگ تایلند, علی رغم شکست 1 بر صفر تیمش, همگان را تحت تاثیر قرار داد.

.

.

این بازیکن 20 ساله که در ماه ژانویه از کریستال پالاس خریداری شده و نیم فصل دوم فصل گذشته نیز به طور قرضی در باشگاه لندی توپ می زد, به تیم سابق خود کمک کرد تا به لیگ برتر راه یابند.

احتمال داده می شد که زاها به کریستال پالاس برگردد تا در طول فصل آینده تجربه باارزشی از حضور در لیگ برتر کسب کند, همچنین وست هام نیز در مدت کوتاهی به عنوان مقصد قرضی این بازیکن مطرح می شد.

با این حال, این بازیکن انگلیسی اصرار دارد که آماده است تا گامی رو به جلو برداشته و ثابت کند که او لایق چالش برای گرفتن جایی در ترکیب اصلی تیم است.

زاها به سایت رسمی باشگاه گفت: من به این تیم ملحق شده ام تا به اینجا برسم, بنابراین منچستریونایتد جایی است که من می خواهم در آنجا بمانم. من مجبور شده ام که از بیشتر خانواده و دوستانم فاصله بگیرم, اما این پیشرفت کردن است.

هرکسی این موضوع را می فهمد. من می خواستم که به اینجا منتقل شوم زیرا این انتقال بهترین کار برای حرفه من است.

زاها در ترکیب یونایتد چشم ها را خیره به خود ساخته است و مویز نیز دلیلی نمی بیند که این مهاجم به طور قرضی از باشگاه جدا شود.

مویز می گوید: ویلفرد به خوبی دارد کار می کند, او به ما اندکی ویژگ متفاوتی اضافه کرده است. ما او را به اینجا آورده ایم تا به او شانسی بدهیم. این برای اولین بار است که من با او کار می کنم و این شانس را دارم تا عملکرد او را از نزدیک مشاهده کنم.

او مطمئنا بخشی از ترکیب خواهد بود و ما نگاه خواهیم کرد که در چه پستی می توانیم او را اغلب به میدان بفرستیم.

هافبک نوچوان یونایتد عدنان یانیزی هم از اینکه توانست در نیمه اول بازی در ترکیب اول یونایتد به میدان برود, لذت برد.

.

.

این بازیکن بلژیکی پس از اینکه شماره ای به او در ترکیب اول تیم داده شد و سرآلکس فرگوسن در بازی آخر فصل گذشته او را در نیمکت نشاند اکنون مویز را نیز با عملکرد خود در ترکیب تیم اول, تحت تاثیر قرار داده است.

مویز گفت: او چیز دیگری برای ما بود, او به خوبی بازی کرد. این همیشه اتفاق خوبی است که شما به یک بازیکن جوان شانسی بدهید و او قابلیت های خود را به نمایش بگذارد. او امشب این کار را انجام داد. هر چه او بیشتر مثل این مسابقه, بازی کند, او به احتمال زیاد فرصت بازی بیشتری در اختیار خواهد داشت.

 

۰ Comments