جایگزین مسیر

زاها هدفش تحت تاثیر قرار دادن ون خال است

by | تیر , ۳۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

ویلفرد زاها مصمم است تا در تور 2014 امریکا ون خال را تحت تاثیر قرار دهد و او را مجبور کند تا از او در بازی های دوستانه استفاده کند.

زاها در تور 2013 امریکا نیز بسیار درخشید و توانست هواداران یونایتد را امیدوار کند و اولین بازی رسمی خود را در برابر ویگان در ومبلی انجام داد اما بعد از آن توسط دیوید مویس تنها یک بازی به عنوان ترکیب اصلی و دو بار به عنوان جایگزین به کار گرفته شد.

او در نیم فصل به کاردیف انتقال پیدا کرد و توانست 13 بازی تحت نظر سولشایر اسطوره یونایتد انجام بدهد.

این بازیکن 21 ساله از حضور خود در کاردیف لذت برده است اما هم اکنون خوشحال است که بخشی از تیم یونایتد است و مشتاق است تا بتواند در ایده های مربی جدید جا بگیرد.

زاها به سایت باشگاه گفت:

“همه چیز فوق العاده است.یک دوره ی خوب و همه به سختی تلاش می کنند تا برای فصل جدید تیم موفقی باشیم.

رفتن به کاردیف تجربه ی بسیار خوبی بود و من توانسته اما چندین بازی در لیگ برتر انجام بدهم و هم اکنون احساس می کنم بازیکن بهتری شده ام و توانایی بهتر شدن را دارم.

من فهمیده ام که برای بازی خودم به تمرکز و کار بیشتر نیاز دارم و من می دانم این جا بهترین جا برای به دست آوردن این موارد است.واقعا من می خواهم بازیکن بهتری شوم و شرایط را بهبود ببخشم.”

ون خال با یک تیم بزرگ به امریکا رفته است و مشخص است در صدد شناخت بهتر بازیکنان است.

زاها افزود:

“من هم اکنون احساس می کنم مانند یک تخته سنگ پاک و شفاف می باشم و می خواهم به مربی جدید نشان دهم که چه توانایی هایی دارم.یک مربی جدید وجود دارد و من تمام تلاش خود را می کنم تا به او نشان دهم می توانم خواسته هایش را بر آورده کنم.

یونایتد یک باشگاه بزرگ است و ما همیشه مخالفانی داریم اما هم اکنون تنها تور پیش فصل مهم است.در این تور بازیکنان توسط مربی آزمایش می شوند و این موضوع اتفاق خوبی است.من واقعا خواهان بازی کردن هستم و نمی توانم برای اولین بازی خود صبر کنم.”

۰ Comments