جایگزین مسیر

زنده:کنفرانس مطبوعاتی خوزه مورینیو پیش از دیدار با هال سیتی

by | شهریور , ۵ , ۱۳۹۵

زنده:کنفرانس مطبوعاتی خوزه مورینیو پیش از دیدار با هال سیتی

پایگاه هواداران منچستر یونایتدخوزه مورینیو هم اکنون در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود شرکت کرده است تا در مورد وضعیت تیم با خبرنگاران به صحبت بپردازد.

هم اکنون خوزه مورینیو در کمپ تمرینی Aon حضور دارد و از دقایقی دیگر با خبرنگاران به صحبت خواهد پرداخت.

مورینیو خوشحال از قرعه کشی لیگ اروپا:

گروه هایی شبیه به لیگ قهرمانان در اینجا نیز وجود دارد پس این یک مسئله خوب می باشد.ما می دانیم که در یک گروه دشوار قرار داریم اما من فکر می کنم که این یک مسئله ای خوب است.اگر شما تیم خوبی نباشید سپس هواداران نیز شب خوبی در اولدترافورد نخواهند داشت.این برای هواداران خوب است و همچنین برای بازیکنان به دلیل اینکه به آنها انگیزه می دهد.

نقل و انتقالات جدی در کار نخواهد بود

با توجه به صحبت های رسانه ها سرمربی منچستر یونایتد معتقد می باشد که خرید های آنچنانی تا پایان نقل و انتقالات در کار نخواهد بود:

من ۲۳ بازیکن در تیم خود دارم و در واقع هیچ کسی تیم را ترک نخواهد کرد و کسی نیز به تیم منتقل نخواهد شد.اگر شما به مشکل برخورد کنید به اندازه کافی بازیکن در آکادمی وجود دارد که آنها را به تیم منتقل کرده و به آنها در ادامه راه شان کمک کنیم تا بتوانند خود را به خوبی نشان بدهند.

تا پایان نقل و انتقالات ( روز چهارنشبه ) انتظار خرید خاصی نباید از منچستر یونایتد داشت

رئیس گفت:

فکر می کنم ما به یک هفته ی بسیار آرام نزدیک می شویم.نباید مثل هلی کوپتر تیم را زیر نظر داشته باشید چون هیچ بازیکنی از تیم خارج نمی شود و کسی نیز به تیم منتقل نمی شود.من از تیمی که در اختیار دارم بسیار خوشنود و خوشحال هستم.

خوزه مورینیو در نشست مطبوعاتی خود تایید کرده است که آندرس پریرا به صورت قرضی به گرانادا در لالیگا منتقل خواهد شد.او نیز به مانند جکسون که به وولوز پیوسته است به صورت قرضی از تیم جدا خواهد شد زیرا این مدافع هم پست لوک شاو , دالی بلیند , مارکوس روخو می باشد و به همین دلیل از تیم جدا شد.

خوزه مورینیو درباره همکار و عضو سابق منچستر یونایتد یعنی مایک فیلان نیز به صحبت پرداخته است:

امیدوارم که او در کارش به موفقیت برسد اما در مقابل ما شکست بخورد ! این عادلانه نیست که در مورد مربی صحبت کنیم زیرا یک مربی یا بازی خود را برنده می شود یا بازی را با شکست پشت سر می گذارد.من فکر می کنم که او به عنوان دستیار با تجربه ای دارد یکی از موفق ترین مربیان کشور به شمار می رود.او دستیار مهم بروس بود و در حال حاضر سرمربی می باشد و توانسته است که تیم خوبی بسازد و مدیریت خوبی بر روی تیم داشته باشد.فکر می کنم او سزاوار این شغل می باشد.

رئیس درباره نبرد بر سر تصاحب لیگ برتر نیز با خبرنگاران به صحبت پرداخته است , او گفت:

من فکر می کنم برای این امر باید امتیازات زیادی کسب کنیم زیرا تیم های برتر سال گذشته با همین اصل به موفقیت دست پیدا کردند که زیبایی این رقابت ها را دو چندان کرد.من فکر می کنم تیم های برتر این فصل به صورت عادی به رقابت خواهند پرداخت اما یک تیم می تواند به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

از همراهی شما سپاسگزاریم….

۰ Comments