جایگزین مسیر

زنده: کنفرانس مطبوعاتی خوزه مورینیو پیش از دیدار مقابل ساوتهمتون

by | مرداد , ۲۸ , ۱۳۹۵

زنده: کنفرانس مطبوعاتی خوزه مورینیو پیش از دیدار مقابل ساوتهمتون

پایگاه هواداران منچستر یونایتددو تیم منچستر یونایتد و ساوتهمتون در هفته دوم لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه اولدترافورد ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف همدیگر خواهد رفت و از همین رو خوزه مورینیو در نشست مطبوعاتی خود به سوال خبرنگاران در مورد وضعیت تیم پاسخ خواهد داد.

خوزه مورینیو در شروع کنفرانس خود به MUTV گفته است پل پوگبا آماده می باشد که دقایقی در بازی روز جمعه در برابر ساوتهمتون به میدان برود و بازی کند.

مورینیو در مورد آمادگی جسمانی پل پوگبا نیز گفته است:

او آماده است که بازی کند.ما در بازی که در برابر لستر انجام دادیم به مهره هایی میدان دادیم که کمتر از او تمرین کرده بودند و اینکه عملکردی از آنها دیدیم که در ادامه راه می توانند پیشرفت بهتری نیز بکنند و اینکه به پیشرفت آنها سرعت بخشیم.در مورد پل نیز همان می باشد او ما را در پیش فصل همراهی نکرد اما اکنون نزدیک به دو هفته می باشد که با ما می باشد و گاهی اوقات با گروه و گاهی جداگانه تمرین می کند و اینکه وضعیت او برای به میدان رفتن در دقایقی از بازی خوب است و این به روند وی کمک می کند و باعث بهبود کارش می شود.

چیزی که امروز در کنفرانس مطبوعاتی خوزه مورینیو پیش از دیگری به چشم می خورد سوالات خبرنگاران در مورد پوگبا می باشد و از این مربی پرتغالی در مورد اینکه این هافبک فرانسوی چگونه می تواند خود را با شرایط جدید وفق دهد سوالی پرسیده شده است , رئیس می گوید:

او به راحتی با همه چیز وفق پیدا کرده است.زیرا او باشگاه و همه را به خوبی درک کرده است.او هیچ نیازی ندارد که برایش زمان خریداری شود که توانایی های خود را بروز دهد اما تنها نیاز دارد که با تیم وفق پیدا کند و اینکه شرایط تاکتیکی تیم را درک کند و چگونه خود را با تیم وفق دهد.

همچنین در مورد زلاتان ابراهیموویچ نیز از رئیس سوالی پرسیده شده است که وضعیت زندگی او در حال حاضر چگونه می باشد , مورینیو ادامه می دهد:

من او را خوشحال می بینم.من در مورد خانواده اش , همسرش , فرزندانش از او سوالی پرسیده ام و می دانم که چه اندازه این چیز ها برای او مهم و ارزشمند می باشد , همه چیز برای او در خانه به خوبی پیش می رود و همه خوشحال هستند.او انگیزه بسیار زیادی دارد پس من او را در اینجا می بینم و بدون هیچ شک و تردیدی او دو سال آینده با ما خواهد بود.

بازیکنی که در دو بازی گذشته همه نگاه ها را به خود معطوف کرده است اریک بیلی می باشد و سرمربی منچستر یونایتد اعتراف می کند که از نمایش او بسیار شگفت زده شده است.خوزه گفته است:

او یک بازیکن جوان می باشد و حال در یک باشگاه و یک لیگ متفاوتی بازی می کند اما با وجود همه این فشار ها او با ریتم تیم به خوبی سازگار شده است و به خوبی توانسته است عمل کند.او در ورزشگاه ومبلی و در برابر لستر به راحتی بازی خود را به نمایش گذاشت و به خوبی با هم تیمی هایش معاشرت می کرد.

سوالی از مورینیو پرسیده شده است که آیا او می تواند فاکتور ترس را به اولدترافورد بازگرداند که وی اصرار دارد:

من خیر اما تیم بله.هواداران نیز کمک می کنند.همه چیز برای شروع برای آنها مهیا می باشد و اینکه رابطه تیم و هواداران بسیار خوب و مهم است.یک رابطه بسیار خوبی بین آنها به وجود خواهد آمد و این باعث می شود که عامل ترس به وجود آید. در این راه ما با بازی خود کمک خواهیم کرد و اگر هواداران نیز بازی ( تشویق ) کنند هیچ شانسی برای تیم حریف به وجود نخواهد آمد.

تا به امروز خوزه مورینیو ۴ بازیکن به تیم خود منتقل کرده است و زمانی که در کنفرانس مطبوعاتی از این مربی در مورد خرید های بیشتر سوالی پرسیده شد , رئیس به سادگی و آرامی گفت:

بازار نقل و انتقالات تا ۳۱ آگوست دایر می باشد اما من با بازیکنانی که در اختیار دارم خوشحال هستم.من در مورد بازیکنان دیگر باشگاه ها هیچ صحبتی انجام نمی دهم.

اسمالینگ آماده بازی است !

او دو بازی گذشته را به دلیل محرومیت و مصدومت از دست داده بود اما خوزه مورینیو تایید کرده است که شرایط وی خوب می باشد.

پوگبا در چه پستی بازی خواهد کرد ؟

خوزه مورینیو اعلام کرده است که پل پوگبا برای بازی روز جمعه منچستر یونایتد در برابر ساوتمهتون مشکلی برای همراهی تیمش ندارد و درباره پستی که وی به بازی گرفته می شود سوالی پرسیده شده است که او می گوید:

گاهی اوقات با نبود شما سیستم را تغییر می دهیم پس اگر شما انتظار دارید که سیستم را به خاطر او به کلی عوض کنیم خیر این کار را نخواهیم کرد.ما قصد نداریم که با ۵ بازیکن در هافبک بازی کنیم سیستمی که او در یوونتوس سال ها در آنجا بازی کرده است.ما تغییرات چشمگیری انجام نخواهیم داد اما در بازی اگر محبور باشیم وضعیت تیم تغییر کند و سیستم دیگری به کار گرفته شود آن را انجام خواهیم داد.

۶B678E02C1A848F2B366172E14E64666.ashx

* از همراهی شما سپاسگزاریم…..

۰ Comments