جایگزین مسیر

زنده: کنفرانس مطبوعاتی لوییس ون گال بیش از دیدار مقابل لستر سیتی

by | اردیبهشت , ۱۰ , ۱۳۹۵

زنده: کنفرانس مطبوعاتی لوییس ون گال بیش از دیدار مقابل لستر سیتی

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-لوییس ون گال سرمربی منچستر یونایتد از دقایقی دیگر در کنفرانس مطبوعاتی که در کمپ تمرینی Aon برگزار خواهد شد شرکت خواهد کرد و درباره وضعیت تیم به صحبت خواهد پرداخت.

لوییس ون گال طی مصاحبه اش با شبکه باشگاه یعنی MUTV گفته است که هیچ مصدوم جدیدی بعد از بازی با اورتون در نیمه نهایی جام حذفی در تیم وحود ندارد.البته لوک شاو و باستین شوان اشتایگر هنوز نیز از میادین به دور خواهند بود گرچه وضعیت لوک شاو بسیار خوب می باشد.

اصرار ون گال به پیروزی:

سرمربی منچستر یونایتد لوییس ون گال می گوید که تیمش باید در چهار بازی آینده به پیروزی دست پیدا کند تا در ادامه شانس بالایی برای حضور در بین چهار تیم برتر داشته باشد:

ما هنوز نیز می توانیم به هدفمان دست پیدا کنیم پس فشار روی تیم بسیار بالاست.ما باید در بازی های پیش رو به پیروزی دست پیدا کنیم.هر چند سیتی هنوز بازی اش در برابر آرسنال باقی مانده است و اینکه یکی از دو تیم امتیاز از دست خواهند داد.

لوییس ون گال روز جمعه به MUTV گفت:

ما هیچ گونه مصدومیتی نداریم به جز شاو که دیگر آن مصدومیت سنگین را ندارد اما در حال کار کردن می باشد و همچنین شوان اشتایگر.

سوالی مبنی بر اینکه لوک شاو می تواند در برابر کریستال پالاس در فینال جام حذفی حضور پیدا کند پرسیده شد که ون گال پاسخ داد:

شاید او بتواند اما دشوار به نظر می رسد زیرا او باید ابتدا برای تیم دوم بازی کند و سپس می تواند در تیم اصلی حضور یابد.ما باید صبر کنیم و ببینیم زیرا نمی توانیم چیز قطعی بگوییم.او بسیار خوب به نظر می رسد.

صحبت های بیشتر از رئیس:

من فکر می کنم ما باید در برابر لستر به پیروزی دست پیدا کنیم به دلیل اینکه هنوز نیز ما در حال رقابت کردن برای حضور در جایگاه بالاتر می باشیم پس ما باید آنها را شکست دهیم.ما نمی توانیم اجازه قهرمانی آنها را در اولدترافورد بدهیم.من فکر می کنم آنها باید به فکر قهرمانی در هفته آینده باشند بنابراین ما با تمام قوا به میدان خواهیم رفت تا کمی قهرمانی آنها را به عقب بیندازیم.

لوییس ون گال درباره فشار لستر برای قهرمانی:

این برای لیگ برتر و فوتبال خوب می باشد به دلیل اینکه همیشه تیم های مورد نظر قهرمان می شوند.ما برای حضور در لیگ قهرمانان مبارزه می کنیم و هنوز در جام حذفی حضور داریم پس ما باید برای آن مبارزه کنیم تا آن را به دست آوریم.امیدوارم ما بتوانیم در برابر لستر به پیروزی دست پیدا کنیم و آن تیم را شکست بدهیم.

همچنین درباره کارهایی که رانیری در این فصل انجام داده است از لوییس ون گال سوال شد و مربی هلندی لب به تحسین از این مربی ایتالیایی گشود و اشاراتی به حضورشان در لالیگا کرد.

بله , هرگز شکست دادن تیم او آسان نیست.او همواره تیم خوب و سازمان داده شده ای در اختیار دارد.بازی والنسیا و بارسلونا نیز کم یا بیشتر یک دربی محسوب می شود پس یک بازی بسیار دشوار می باشد.

ون گال درباره لستر سیتی ادامه می دهد:

من اولین نفری بودم که گفتم آنها می توانند قهرمان شوند و در صورت قهرمانی لستر یک مجری با لباس زیر باید خود را نشان بدهد ( اشاره به گری لینه کر ).برای من جای تعجب نیست , من بارها و بارها گفته ام.من به این تیم باور دارم و مربی که با این تیم کارهای بزرگ را انجام داده است.آنها همیشه با یک تیم به میدان آمده اند و ترکیب دیگری از آنها در طول فصل ندیده ایم چیزی که در تیم های دیگر در لیگ برتر دیده نشده است پس این همیشه ممکن است.

از همراهی شما سپاسگزاریم…….

۰ Comments