جایگزین مسیر

زوج خط حمله فرگی را هیجان زده میکند

by | مهر , ۸ , ۱۳۹۱

در حالی که وین رونی و رابین ونپرسی تا به حال نتوانسته اند بازی ای را از ابتدا باهم شروع کنند ، سرالکس زوج رونی و ونپرسی را یک ترکیب فوق العاده توصیف میکند.

در حالی که دنی ولبک ، حاویر هرناندز و خرید تابستانی شینجی کاگاوا رقابت سختی را برای حضور در خط حمله دارند ، سر الکس از این ترافیک خط حمله بسیار خوشحال است.

سرالکس در نشست خبری روز جمعه گفت : فکر میکنم درحال حاظر قوی ترین قسمت تیم خط حمله باشد.من فکر میکنم که دنی ولبک و چیچاریتو خیلی خوب کار میکنند و شینجی فوق العاده است و به خوبی در تیم جا افتاده.ترکیبی که ما در خط حمله داریم ، من فکر میکنم که خیلی قدرتمند است.

سه تا از پنج مهاجم تیم اصلی در بازی با نیوکاسل بازی کردند و سرالکس که قبلا در سال 1999 یک سه گانه را برده است، میگوید که همه مهاجمانش میتوانند شاهد پیشرفت بسیاری مانند سال 1999 باشند.

این برای اندی کول و دوایت یورک خیلی مفید بود چراکه آنها میدانستند که تدی شرینگم و اولی سولسشر هم میخواهند بازی کنند.و همه آنها فرصت بسیاری برای بازی پیدا کردند و من میتوانستم بارها و بارها آنها را با هم عوض کنم.

رییس اعتراف میکند که هنوز مطمئن نیست که بهترین زوج خط حمله اش چه کسانی میتوانند باشند مخصوصا اینکه شماره 10 و شماره 20 تیم هنوز به اوج آمادگی خود نرسیده اند و در حال تلاش برای رسیدن به اوج خود هستند.

قطعا این روزهای آغازین است و من نمی دانم که بهترین زوج خط حمله تیم من کدام است، چون که من تا به حال رونی و ونپرسی را با هم در خط حمله ندیده ام.

وین باید خیلی بیشتر بازی کند و رابین هم شرایط مشابهی دارد و باید زمان بیشتری برای بازی کردن به دست بیاورد چون که او پیش فصل را به طور کامل از دست داد.در بازی با لیورپول او داشت در مقابل بازیکنانی بازی میکرد که 10 یا 12 بازی انجام داده بودند.

بعد از اینکه رونی برای بازگشت به میادین بسیار تلاش کرد،او در بازی شنبه تازه میتواند برای دومین بار در ترکیب ابتدایی بازی قرار بگیرد .

سرالکس اذعان داشت : وقتی که او از میادین دور بود ، برنامه تمرینی عالی ای را دنبال کرد.

او در ابتدا هرگز دست از ژیمناستیک و تمرینات برنداشت چون که دویدن برای پای او مضر بود اما در دو هفته پایانی به کارهای فوتبالی بازگشت .

۰ Comments