جایگزین مسیر

زولا : رونی و استوریج، تهدید اصلی انگلیس برای ایتالیا هستند

by | خرداد , ۱۹ , ۱۳۹۳

به عقیده ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، مهاجمان انگلیس تهدید اصلی برای تیم ملی کشورش هستند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – درحالیکه حدود یک هفته به مسابقه بین تیمهای فوتبال ایتالیا و انگلیس باقی مانده است، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا در مصاحبه با خبرگزاری Italian Media ، گمان می کند در بازی این دو تیم در مانائوس، حضور استوریج در نوک خط حمله و حضور وین رونی، ستاره شیاطین سرخ، در پست شماره 10 و پشت استوریج، کار را برای خط دفاعی ایتالیا سخت خواهد کرد. او در این مورد گفته :

بازیکنان ایتالیا باید قادر به متوقف کردن بازیکنانی همچون رونی و استوریج باشند !

Rooney sturridgeزولا همچنین معتقد است که تیم ایتالیا هم با حضور بالوتلی و کاسانو در خط حمله، می تواند باعث به زحمت افتادن مدافعین انگلیس شوند.

این دو تیم در یورو 2012 هم مقابل هم بازی کرده اند که در آن مسابقه، تیم ملی ایتالیا، موفق شد در ضربات پنالتی از سد انگلیس عبور کند؛ با این حال زولا به بازیکنان ایتالیا درباره ترکیب انگلیس در این جام جهانی هشدار داده است و فکر می کند که خط دفاعی آنها قویتر و سریعتر از گذشته شده است.

ایتالیا بازیکنان باتجربه تری دارد و انگلیس ترکیبی جوان باضافه بازیکنانی نظیر جرارد و لمپارد. به نظر من، بالوتلی و کاسانو می توانند برای دفاع انگلیس مشکل ساز باشند، اما برخلاف گذشته مدافعین انگلیس کند نیستند. بطور کلی این دو تیم ترکیبات مشابهی دارند ؛ شاید با کمی تغییرات جزئی .

جیانفرانکو زولا، در 35 مسابقه ای که در طول 6 سال برای لاجوردی پوشان به میدان رفته است، 10 گل به ثمر رسانده است. لازم به ذکر است که مسابقه این دو تیم، در تاریخ 17 ژوئن (25 خرداد) برگزار خواهد شد.

۰ Comments