جایگزین مسیر

زیر 21 ساله ها:یونایتد 2 – 1 چلسی

by | بهمن , ۲۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

لیگ زیر 21 ساله های انگلیس

دهکده ورزشی لی

منچستریونایتد 2(پریرا 66ُ ,تام ثورپ 84ُُ ) – 1 چلسی(سولانکه 54ُ)

منچستریوناتد به لطف بازگشت خوب بود موفق شدند در دهکده ورزشی لی تیم زیر 21 ساله های چلسی را شکست دهند.

به نظر می رسید امید کمی به پیروزی وجود دارد وقتی که چلسی توسط دومینیک سولانکه موفق به گلزنی شد و تقریبا بازی به نفع خود پیش می برد اما آندرس پریرا با یک ضربه آزاد زیبا و به دنبال آن کاپیتان تام ثورپ در دقایق پایانی با یک ضربه سر نتیجه بازی را عوض کردند.

یونایتد ویکتور والدس را به میدان فرستاد.واران جویس سرمربی تیم , رافائل و اشلی یانگ را در خط دفاعی قرار داد. آندرس پریرا در سمت راست در کنار نیک پاول و اشلی فلچر خط حمله را تشکیل دادند.

در این بازی باز هم یانگ را تند و تیز دیدیم , قطعا طول درمانش به آرامی کم شده است.کسی پالمر بر اثر اشتباه رافائل دروازه والدز را تهدید کرد حرکت والدز برای مهار توپ کم بود و اشعیا براون با حرکت سریعی به سمت توپ رفت اما ناکام ماند.

اگرچه یانگ این شانس را داشت با یک ضربه آزاد فوق تصور دروازه چلسی را باز کند اما توپ او با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت.چلسی در بهترین موقعیت بعدی خود موفق به گلزنی شد.پاسی که یانگ برای تایلر بلکت فرستاد کمی کوتاه بود و اشعیا براون به سرعت توپ را ربود و برای سولانکه ارسال کرد.گل دیگری برای تیم لندنی توسط براون می توانست به ثمر برسد و چارلی ماسوندا با یک ضربه ولادز را به واکنش وا داشت درست در دقیقه 60 که یانگ داشت از بازی خارج می شد و به جای او جیمز ویر به بازی می آمد.

تنها یک عکس المعل توسط والدس در این بازی انجام شد و آن هم ضربه آزادی بود که توسط پالمر به سمت دروازه یونایتد نواخته شد که با دخالت نوک انگشتان والدز به بیرون رفت.

براون راه خود را برای عبور از خط دفاعی و حرکت به سمت دروازه یونایتد باز کرد و ماسوندا با یک ضربه امیدوارکننده دروازه یونایتد را تهدید کرد.در عوض , رافائل با یک فرار به سمت جلو توانس یک ضربه آزاد بدست بیاورد تا پریرا بتواند گل اول تیمش را به ثمر برساند, با توپی که با برخورد به پای بینی مدافع چلسی مسیرش منحرف و وارد دروازه شد.

ناگهان , سبک بازی یونایتد با فرارهای ویر به سمت دفاع چلسی تغییر کرد و باعث شد در یکی از این حمله ها پریرا به صورت فوق العاده از بینی مدافع چلسی عبور کند و با بلند شدن صدای حاضرین در ورزشگاه سرعت او نیز زیاد شد.

با نزدیک شدن هر چه بیشتر مسابقه به پایان بر تحرک تیم میزبان هم افزوده شد و تنها 6 دقیقه مانده به پایان بازی , پریرا با حرکت زیبای خود و یک ارسال دقیق به روی دروازه تام ثورپ را در موقعیت گلزنی قرار داد و کاپیتان با یک ضربه سر مهارنشدنی توپ را به زیر طاق دروازه زد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

پاول یک فرصت عالی را برای خلق موقعیت داشت اما در هر صورت یونایتد برابر این حریف دیرینه خود پیروز شد و 3 امتیاز بازی را کسب کرد.

ترکیب یونایتد : ویکتور والدس , رافائل , تام ثورپ , تایلر بلکت , جیمز , هاروپ , گریمشو , اشلی یانگ(ویر 59ُ) ,آندرس پریرا , پاول , فلچر (لاو 65ُ)

بازیکنان ذخیره: جان پریرا , کلت , ویلوک

 

۰ Comments