جایگزین مسیر

ساوت گیت:جونز بهترین مدافع انگلیس است

by | شهریور , ۱۳ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد-گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس به تمجید از فیل جونز مدافع ۲۵ ساله تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد پرداخت و مدعی شد جونز بهترین مدافع انگلیس است .

فیل جونز به همراه گری کهیل در دیدار مقابل مالت عملکرد خوبی نشان دادند و تیم ملی انگلیس با ۴ گل توانست مالت را شکست دهد .

فیل جونز سابقه ی ۷ بازی رسمی برای تیم ملی انگلیس در کارنامه ی خود را دارد البته او در ۱۵ بازی دوستانه نیز برای تیم ملی کشورش به میدان رفته است .

تیم ملی انگلیس امشب در رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه مقابل اسلواکی قرار خواهد گرفت و گرت ساوت گیت بسیار خوشحال است که میتواند یک بار دیگر از فیل جونز در ترکیب تیم خود استفاده کند .

پایگاه هواداران منچستریونایتد

البته مصدومیت طی دوسال اخیر بسیار جونز را محدود کرده بود به طوری که فقط در ۲۴ بازی برای منچستریونایتد به میدان رفته بود .

ساوت گیت در خصوص جونز میگوید:

این مسئله تنها مربوط به این فصل نیست بلکه مربوط به فصل گذشته نیز میشود و من از همان موقع معتقد بودم که او بهترین مدافع انگلیس است .

وقتی توپ را میگیرد آرامش بالایی روی توپ دارد .

قدرت بازی خوانی خوبی دارد و مدافعی جنگنده است همان خصوصیتی که من دوست دارم .

او در جوانی مدافعی با تجربه است و نشان میدهد تجربه ی بالایی کسب کرده است .

او قطعا بازی های زیادی را از دست داده است .

من او را در زمان مربی گری کاپلو در دیدار مقابل اسپانیا دیدم .

جونز تجربه ی بالایی از بازی های ملی و باشگاهی در اختیار دارد و من بسیار خوشحالم که میتوانیم از وجود او در تیم خود بهره ببریم .

۰ Comments