جایگزین مسیر

ستاره آینده دار یونایتد به پیشرفت خود ادامه می دهد

by | اردیبهشت , ۹ , ۱۳۹۳

تنها بهترین مهاجمان دنیا می توانند این حس را به هواداری القا کنند که می توانند در هر بازی گلزنی کنند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این همان حسی است که هم اکنون جیمز ویلسون به هر هوادار یونایتدی می دهد. او اکنون در تیم زیر 21 سال منچستریونایتد بازی می کند, اما بدون شک فاصله چندانی با راه یافتن به ترکیب اصلی شیاطین سرخ ندارد.

هز زمانی که شما او را در موقعیت گلزنی می بینید, اطمینان دارید که ویلسون بالاخره توپ را به تور دروازه حریف می چسباند. شما چند بازیکن 18 ساله می شناسید که بتوان این چنین درباره او اظهار نظر کرد؟

او اولین گل خود در هفته جاری را در پیروزی 3 بر 2 شیاطین سرخ برابر ردینگ در لیگ برتر زیر 21 سال به ثمر رساند تا شاگردان وارن جویس به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یابند.

[highlight]گل زیبای ویلسون در آخرین دیدار تیم زیر 21 سال برابر ردینگ[/highlight]

وارن جویس, هدفی را برای این مهاجم جوان در فصل جاری تعیین کرده بود و او از آن زمان به بعد در هر بازی گلزنی کرده است.

با توجه به این مسئله که ویلسون به دلیل مصدومیت زانو 100 درصد آماده نبود, شما می توانید این مسئله را با توجه به تعویض او پس از گذشت یک ساعت از بازی با ریدینگ متوجه بشوید, ویلسون همچنان به روند گلزنی خود در هر بازی ادامه می دهد.

بله, شما حق دارید که بگویید این لیگ زیر 21 سال است و رقیبان زیاد قوی نیستند, اما این مسئله را نیز مدنظر داشته باشید که او هنوز 18 سال دارد. او هم اکنون در کنار بازیکنانی چنین نمایش خیره کننده ای را در برابر دروازه حریفان دارد که سنشان بیشتر از او می باشد.

بازی بعدی تیم زیر 21 سال برابر لیورپول در نیمه نهایی لیگ برتر می باشد, جایی که یونایتد به دنبال گل های بیشتری از ویلسون می باشد.

۰ Comments