جایگزین مسیر

ستاره جوان یونایتد, عدنان یانوزای تهدید به مرگ شد

by | تیر , ۱۸ , ۱۳۹۳

روزنامه بلژیکی هت نئووزبلد گزارش داده است که افرادی به دلیل اینکه عدنان یانوزای تیم ملی بلژیک را انتخاب کرده است, او را تهدید به مرگ کرده اند. 

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این روزنامه بلژیکی با بازتاب خبر روزنامه صربستانی اس مدیا مدعی شده است که عدنان #یانوزای تهدید به مرگ شده است. نکته جالب اینجا است که منبع این روزنامه صربستانی نیز از کشور آلبانی می باشد.

این روزنامه مدعی شده است که افرادی کوزوویی و آلبانیایی پس از ممانعت عدنان یانوزای برای بازی در تیم ملی آلبانی یا کوزوو چنین پیغامی را برای عدنان فرستاده اند. این بازیکن 19 ساله علاوه بر کشورهای آلبانی و کوزوو می توانست برای صربستان نیز بازی کند.

بدون شک این انتخاب برای عدنان آسان نبوده است, چون او در هیچ یک از تیم های پایه این کشورها نیز بازی نکرده بود. شاید اگر او در تیم جوانان کشوری بازی کرده بود, تا حدودی پیشرفتش را می توانست مدیون آن تیم بداند. یانوزای حتی می توانست برای تیم ملی انگلستان بازی کند اما برای تحقق این هدف او باید چند سالی را صبر می کرد تا به او اجازه بازی در انگلستان داده شود.

این اخبار در صربستان و آلبانی پخش شده است و روزنامه گازتا اکسپرس مدعی شده است که یانوزای از طریق حساب شخصی خود گفته است: به کوزوو نیا. با این وجود ما نمی توانیم از صحت این حرف مطلع بشویم. صفحات بسیاری در فضای مجازی وجود دارند که مدعی هستند متعلق به یانوزای می باشند اما همه آنها از این لحاظ به نظر رسمی نمی رسند.

خوشبختانه این افرادی که چنین تهدیدهایی را بیان می کنند, تنها زمان خودشان را تلف می کنند و نمی توان این افراد را جدی گرفت

البته اینکه چنین حسی خطاب به عدنان در بین عده ای وجود دارد, مسئله ناراحت کننده ای است, چون عدنان متولد بلزیک است و در آنجا بازی کرده است, به همین دلیل نیز این کشور را انتخاب کرده است.

۰ Comments