جایگزین مسیر

ستاره سابق یونایتد: رئال مادرید از یونایتد می ترسد

by | آذر , ۳۰ , ۱۳۹۱

پس از آنکه مشخص شد دو غول فوتبال اروپا باید در مرحله ی حذفی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف همدیگر بروند، سامی مک لروی ستاره ی سابق منچستر یونایتد بیان کرد که رئال مادرید از قدرت تهاجمی رابین ون پرسی و وین رونی می ترسد.

او به Goal.com گفت: “به نظر می رسد در حال حاضر هر دو تیم نقاط ضعف و قوت یکسانی دارند. ”

” هنگامی که در آخرین دیدار دو تیم، رونالدو هت تریک کرد، من در اولدترافورد بودم.می توانم ببینم که این (بازی) دوباره پرگل خواهد شد و شاید فقط (نتیجه ی مجموع) دو بازی (رفت و برگشت) نزدیک باشد. ”

” آن شب رونالدوی برزیلی در منچستر هت تریک کرد و کریستیانو رونالدو تصور خواهد کرد که شانس به ثمر رساندن گل برتری را خواهد داشت، نباید فراموش نکنید که مادرید یک تیم تک نفره نیست. ”

“در صورتی که (مشکلات خط دفاعی یونایتد) در هفته ی آینده هم باقی بماند، من برای خط دفاع یونایتد نگران خواهم بود، اما ویدیچ در زمان برگزاری بازی در ماه فوریه به بهترین فرم خودش بازخواهد گشت. ”

“در سوی دیگر، رئال مادرید در مورد رابین ون پرسی و وین رونی بسیار محتاط خواهد بود. اگر چیزی که من فکر می کنم(عملی شود) رئال مادرید بیشتر از منچستریونایتد آسیب پذیر است. ”

” من فکر می کنم که فقط (اختلاف) یک گل بین آن دو تیم وجود خواهد داشت و این بسیار سخت است که بگویم کدام تیم صعود می کند. ”

” مانند همه ی طرفداران یونایتد، نمی توانم برای بازی صبر کنم. “

۰ Comments