جایگزین مسیر

ستاره منچستر یونایتد:اگر وضع تغییر نکند یونایتد را ترک می کنم

by | آذر , ۱ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران احتمال می رود یکی از ستاره های منچستر یونایتد اندرسون اگر بازی کافی به او در این فصل نرسد باشگاه را ترک کند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اندرسون به دوستان نزدیک خود گفته است اگر شانس بازی در منچستر به او نرسد و در تیم اول بازی نکند احتمال دارد باشگاه را ترک کنم.

اکسپرس بر این باور است که این ستاره برزیلی در ژانویه باشگاه را به مقصد تیم دیگری ترک کند اما او  دوست دارد در حد امکان با منچستر یونایتد بماند و از تیم نرود اما او هم دوست دارد بازی کند و شاید باشگاه های دیگر این امکان را به اندرسون بدهند.

این هافبک برزیلی یونایتد تنها در دو دیدار برای مویس به میدان رفته است و گزارش شده است که یونایتد قبل از اتمام قرارداد او که 2015 به پایان می سد به فروش برساند تا پول خوبی از فروش او به دست می آورد که صرف بازیکنان دیگری کند.

این هافبک 25 ساله این شرایط را در یونایتد پذیرفته است ولی این بازیکن نیز نیاز به بازی دارد.

من فقط 25 سال دارم من هم مانند بازیکنان دیگر نیاز به بازی کردن دارم نزدیک به 1 سال است که به صورت مداوم به بازی گرفته نمی شوم و این شرایط می تواند برای من بد باشد و باید به به تیم دیگری منتقل شوم شما باید صبور باشید تا در تیم اصلی قرار بگیرید و اگر بازی به شما رسید باید در آن بازی خوب خود را به طور کامل نشان دهید اما من می خواهم به طور کامل در ترکیب قرار بگیرم.

این باشگاه همیشه خوب بوده است و من عاشق این باشگاه هستم ولی اگر به طور منظم به من بازی نرسد احتمال دارد از این باشگاه جدا شوم اما بهترین باشگاه برای من یونایتد است ولی من نیز نیاز به بازی کردن دارم.

اندرسون در یک حرکت در ژانویه به فولام به صورت قرضی لینک شده است مویس به من گفت در این چند هفته می توانم روی تو حساب کنم با وجود مصدومیت هایی که گریبان گیر یونایتد شده است.

من در هر هر جایی که هستم باید بازی کنم و خودم را ثابت کنم.

اگر بازی های بیشتری در اختیار من قرار داده می شد من می توانستم در این 2 فصل بهترین نمایش را از خود به جا بگذارم و یک اندرسون واقعی را به تماشاگران نشان می دادم.

۰ Comments