جایگزین مسیر

ستاره ی کوچک یونایتد از امیدهایش برای فصل آینده می گوید

by | اردیبهشت , ۱۹ , ۱۳۹۳

مهاجم جوان یونایتد، جیمز ویلسون که در شروع کارش برای تیم اصلی این هفته دو گل به ثمر رساند، اقرار کرد که امیدوار است شانس بیشتری برای بازی در اولدترافورد پیدا کند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – نام جیمز ویلسون پس از دو گلی که این هفته در اولین بازی اش وارد دروازه ی هال سیتی کرد بر سر زبان طرفداران منچستریونایتد افتاده است.

این بازیکن 18 ساله که محصول آکادمی باشگاه است تصدیق کرده که امیدوار به شانس حضور بیشتر است و اطمینان دارد که می تواند از پس فشار سنگین بازی در خط آتش شیاطین سرخ بربیاید.

دیلی استار از قول او نوشت : ” این یک احساس عالی بود که شما با هیچ چیزی دیگری نمی توانید مفایسه اش کنید “

” گل اول سرمستی محض بود و بعد از آن، دومی یک تجربه ی عالی. زمین اولدترافورد بدون 75000 نفر خیلی متفاوت است، اما اینجا بازی کردن حتی در مقابل جمعیت اندک برای زیر 21 ساله ها بازهم یک تجربه ی خیلی خوب است. با حضور همه ی طرفداران دربرابر هال، حتی بهتر هم بود.

احساس می کنم می توانم از پسِ بارِ فیزیکی و سرعت مسابقه بربیایم. من فقط نیاز دارم تا جایی که ممکن باشد برای کسب تجربه ی بیشتر بازی کنم.

اگر شما در چنین باشگاهی کار می کنید، مجبورید که هوشیارانه به جلو حرکت کنید، گلزنی برای هر گروه سنی نشانه ی خوبی ست. حالا من در جایگاهی که می خواستم قرار گرفته ام، اما باید حفظش کنم. “

ویلسون برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی می بایست با امثال فن پرسی، ولبک، هرناندز و همینطور رونی رقابت کند.

کسی که سرمربی آینده ی یونایتدی ها معرفی خواهد شد نقش اصلی را در دادن شانس به جوان ها برای بازی در اولدترافورد دارد.

[highlight]آیا می بایست به ویلسون شانس بازی های منظم بیشتری را داد؟[/highlight]

۰ Comments