جایگزین مسیر

ستاره ی جدید برزیل در راه اولدترافورد

by | شهریور , ۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش سایت معتبر اسکای اسپورت سیلوا ستاره ی جدید برزیلی باشگاه کروزیرو خروجش از لیگ برزیل را قطعی دانست و اعلام کرد آرزو دارد تا در اروپا بازی کند و این خبر خوبی برای مشتریان وی از جمله منچستریونایتد می باشد.

اسکای مدعی شد یونایتد شاس زیادی برای جذب این بازیکن دارد و او به یونایتد نسبت به دیگر مشتریان خود نزدیک تر است.اینتر میلان و اتلتیکو مادرید دیگر مشتریان او از دید اسکای می باشند.

سیلوا در مصاحبه ی خود با یک شبکه ی برزیلی مدعی شد برای بازی در اروپا لحظه شماری می کند اما عجله ای ندارد و نمی خواهد تصمیم عجولانه ای بگیرد و از ماندن در کروزیرو استقبال می کند.قیمت حدودی این بازیکن با استعداد 10 میلیون یورو پیش بینی شده است.

سیلوا در این باره گفت:

“من رویای بازی در اروپا را دارم اما نمی خواهم اشتباهی در ترک کروزیرو داشته باشم.

من در این باشگاه پیشرفت کرده ام اما ماندن من در اینجا مانع پیشرفت بیشتر من خواهد شد.نمایندگان باشگاه و مدیر برنامه های  من پیشنهادات را بررسی می کنند و بهترین تصمیم را خواهم گرفت و اگر شرایط مساعد بود همین فصل راهی یک تیم اروپایی خواهم شد”

با توجه به اینکه منبع معتبر اسکای ایپورت شانس یونایتد را بیشتر دانسته است باید این خبر را جدی گرفت و سیلوا را هم در لیست اهداف یونایتد قرار داد.

به نظر می آید ون خال قصد دارد در کنار بازیکنان تیم در خط هافبک جوانانی را پرورش دهد و مشکل یونایتد را بعد از مدت ها به طور ریشه ای حل کند. در این راه می تواند روی بازیکنانی مانند بن پیرسون نیز حساب باز کند.

۰ Comments