جایگزین مسیر

ستایش مویز از مثلث خط حمله یونایتد

by | مرداد , ۲۷ , ۱۳۹۲

سرمربی یونایتد دیوید مویز پس از برد قاطع 4 بر 1 برابر سوانزی, در اولین روز از رقابت های فصل جدید, از عملکرد هر سه مهاجم خود, رابین فان پرسی, دنی ولبک و وین رونی لذت برده است.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ در پایان نیمه اول با والی بی نظیر رابین فان پرسی و ضربه تمام کننده ولبک در دهانه دروازه حریف,2 بر 0 از حریف خود پیش افتادند, در نیمه دوم رونی با ورود به میدان, پاس گل زیبایی برای مهاجم هلندی تیم مهیا کرد و پاس گل سومین گل ستاره جوان انگلیسی, دنی ولبک در هفته جاری را مهیا کرد, تا او با ضربه چیپی زیبا توپ را از بالای سر میشل وروم وارد دروازه حریف کند.

فان پرسی که پیش از این دیدار, هر دو گل یونایتد در بازی جام اتحادیه برابر ویگان را به ثمر رسانده بود, نشان داد که همان فرم سابق خود را که در اولین فصل حضورش در الدترافورد همگان دیدند, هنوز حفظ کرده است.

” من فکر می کنم زمانی که به توپ ضربه زد پای او 2 متر بالا اومد, آمادگی بدنی بی نظیری داشت و پاس خوبی رایان فرستاد که باعث شد ما در بازی پیش بیافتیم.”

“اما من به همان اندازه از گلی که دنی زد نیز خوشحال شدم. من مهاجمان مرکزی را که وارد محوطه شش قدم می شوند, دوست دارم. اگر شما تا به حال قصد داشته اید گل های زیادی در لیگ برتر به ثمر برسانید, شما به تعداد کمی از این گل ها در این فصل دست یافتید, بنابراین این بازی شروع خوبی برای دنی بود. واضح است که او آن چیزهایی را که از طریق کار سخت بدست آورده بود, در طول بازی به نمایش گذاشت.”

.

.

“من از این مسئله کاملا مطلع هستم که در این باشگاه گل زدن مسئله مهمی است و آنها به من گفته بودند که دنی در سال گذشته تنها یک گل زده بود, بنابراین, او اکنون دو گل زده است. تازه هنوز شروع فصل است و اگر همه در تیم بتوانند کمک کنند, بی نظیر خواهد بود اما این دو گل اعتماد به نفس دنی را بسیار زیاد می کند. گلی که او در بازی برابر اسکاتلند به ثمر رساند, به او کمک کرد, اگرچه من دوست ندارم این مسئله را بگویم(چون مویز اسکاتلندی است) من از مشارکت او در تیم راضی هستم.”

رونی پا به میدان گذاشت و تاثیر مثبتی در بازی داشت و استقبال خوبی نیز از طرف هوادارانی که به ولز آمده بودند از او شد و او به نظر آماده می رسید علی رغم اینکه در طول تور پیش فصل,  نتوانسته بود بازی انجام دهد.

“خوب, وین 65 دقیقه در برابر اسکاتلند بازی کرده بود و من احساس کردم که او می تواند امروز وظیفه اش را به خوبی انجام دهد اگر شانسی بدست آورد تا وارد زمین شود. او هنوز از لحاظ جسمانی آماده نشده است و به اندازه کافی تمرین نکرده است اما من قبل از بازی انگلستان در برابر اسکاتلند این مسئله را گفتم و واضح است که شرایط او تغییر چندانی نکرده است به جز اینکه او کمی فرصت بازی پیدا کرده است. او به میدان رفت و عملکرد بی نظیری در صحنه گل فان پرسی داشت و به دنی نیز در زدن گلش کمک کرد, بنابراین دقایقی بازی کردن در زمین مسابقه برای وین خوب بود.”

“{عکس العمل هواداران؟} همه, بازیکنان خوب را می شناسند. زمانی که به میدان رفت, او نشان داد که چه بازیکن خوبی است. همه چنین بازیکنانی را در تیم خود می خواهند و ما خوشحالیم که وین برای ما بازی می کند. او به دلیل اینکه به اندازه کافی به میدان نرفته است, هنوز آمادگی کمی برای بازی دارد,  اما من فکر می کنم او کاملا سرزنده بود. من فکر می کنم تمام بازیکنان آماده به نظر می رسند و من از آنها بسیار راضی هستم.”

۰ Comments