جایگزین مسیر

سرالکس فرگوسن:وین رونی دو بار پیشنهاد ما را رد کرد

by | شهریور , ۱۳ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-سرالکس فرگوسن در جدید ترین صحبت های خود اعلام کرد که برای به خدمت گیری وین رونی دو بار شکست خورده است اما بلاخره توانسته وی را در سال ۲۰۰۴ به اولدترافورد منتقل کند.

وین رونی تنها دو گل تا شکستن رکورد بابی چارلتوت در تیم ملی انگلستان فاصله دارد تا بتواند بهترین گلزن تاریخ انگلستان نام بگیرد.

اما سرالکس فرگوسن در تازه ترین صحبت هایش اعلام کرده است که برای به خدمت گیری وین رونی از اورتون دچار مشکلات زیادی شده است.

سرالکس فرگوسن گفته است که برای اولین بار در سن ۱۴ سالگی وین رونی را در آکادمی اورتون دیده است اما سران اورتون به شدت با این انتقال مخالفت می کردند.

وین رونی چند پیشنهاد از سوی منچستر یونایتد را رد کرد اما دو سال بعد در سال ۲۰۰۴ با مبلغ ۲۸ میلیون پوند که منچستر یونایتد برای او پرداخته بود به تئاتر رویاها پیوست.

در مصاحبه اختصاصی با ITV فرگوسن گفت:

مربی تیم جوانان منچستر یونایتد در آن زمان یعنی جیم رایان بازی های یک بازیکن ۱۴ ساله را زیر نظر گرفته بود و به ما گفته بود که یک بازیکن نوجوان را در آکادمی اورتون زیر نظر گرفته است و ما به او گفتیم او وین رونی است.

ما تلاش خود را کردیم که در آن موقع وین رونی را جذب منچستر یونایتد کنیم تا این پسر به آکادمی ما ملحق شود اما این کار با شکست مواجه شد.

این پسر می خواست در اورتون باقی بماند در آن زمان او عاشق اورتون بود و او یکی از طرفداران اورتون می باشد.

تا زمانی که او ۱۶ ساله شد ما دو بار برای جذب وی اقدام کردیم که هر دو بار با شکست روبرو شد.ما در زمانی که وی ۱۶ ساله بود بار دیگر به سراغش رفتیم اما بار دیگر ممانعت می کرد.پس از آن او در برابر آرسنال یک گل بسیار دیدنی به ثمر رساند.

این گل همان چیزی بود که جیم رایان به ما گفته بود و سپس از آن او یک منچستری شد و به ما ملحق شد.

۰ Comments