جایگزین مسیر

سرمربی آیندهوون بار دیگر تاکید کرد: یونایتد پیشنهادی برای دیپای نداده است

by | تیر , ۱۸ , ۱۳۹۳

شیاطین سرخ همچنان با انتقال وینگر 20 ساله تیم ملی هلند لینک می شوند اما سران باشگاه آیندهوون همچنان تاکید می کنند که یونایتد برای خرید این بازیکن اقدام نکرده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – فیلیپ کوکو سرمربی پی اس وی آیندهوون هلند بار دیگر تاکید کرد که باشگاه منچستریونایتد برای خرید ممفیس دیپای تماسی با سران این باشگاه نداشته است.

این وینگر جوان یکی از آینده دار ترین بازیکنان اروپا محسوب می شود و هم اکنون به همراه تیم ملی هلند توانسته است به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام جهانی برسد.

عملکرد خوب او در برزیل باعث شده تا تیم های مختلفی برای خرید او تمایل نشان دهند. گفته می شود لوئیز فن خال سرمربی کنونی نارنجی ها نیز قصد دارد دیپای را با خود در فصل آینده به الدترافورد بیاورد.

با این وجود کوکو می گوید آیندهوون هیچ پیشنهادی دریافت نکرده است و او از دیپای می خواهد تا به پیشرفت خود در لیگ هلند ادامه دهد.

کوکو به فوتبال اینترنشنال گفت:

هیچ تماسی برای خرید او با باشگاه گرفته نشده است.

او با آیندهوون(تا تابستان 2017) قرارداد دارد, به همین خاطر بگذارید به این زودی ها در این باره صحبت نکنیم.

او تنها یک فصل کامل در تیم ما بازی کرده است.

من فکر می کنم شما ابتدا باید تجربه کسب کنید, مسئله ای که ارتباطی با سطح توانایی های فردی شما ندارد, سپس می توانید چنین قدم بزرگی را بردارید. بنابراین, او باید حداقل برای یک سال دیگر هم در آیندهوون بماند.

۰ Comments