جایگزین مسیر

سرمربی یئو ویل : برای شکست یونایتد نیازمند معجزه ای هستیم

by | دی , ۱۳ , ۱۳۹۳

در این هفته جام حذفی برای تمامی تیم های بزرگ شروع می شود ، دور سوم جام حذفی زمانی است که نام های بزرگ لیگ برتری مقابل حریفان خود قرار خواهند گرفت و از آنجا که در لیگ برتر هیچ اسمی از منچستریونایتد بزرگ تر نیست آن ها نیز در این عصر یک شنبه این هفته ساعت 15:30 به وقت محلی (19:00 به وقت ایران)  مقابل یئو ویل قرار خواهند گرفت .

مطمئنان فن خال برای این بازی تغیرهای زیادی را در ترکیب  انجام می دهد و به جوانان خود فرصتی برای بازی خواهد داد اما با این وجود گری جانسون ، سرمربی یئو ویل معتقد است باید معجزه ای رخ دهد تا شاید  بتوانند شیاطین سرخ را شکست دهد .

سرمربی یئو ویل که تیمش به هیچ وجه شرایط خوبی ندارد و سه بازی گذشته خود را با سه شکست سپری کرده است و در انتهای جدول لیگ یک به سر می برد در مصاحبه ای گفته است :

” برای برد ما ، باید معجزه ای رخ دهد ، اما این FA Cup  است و زیبایی آن اینست که هیچ کسی نمی داند چه اتفاقی رخ خواهد داد .

وقتی مشخص شد که باید به مصاف یونایتد برویم [از خوشحالی] در آسمان ها بودم ، در خانه نشسته بودم و داشتم قرعه کشی را به همراه همسرم از تلویزیون نگاه می کردم ، هنگامی که دیدم به منچستر یونایتد خورده ایم ، هردو از جای خود پریدیم و همدیگر را در آغوش گرفتیم “

۰ Comments