جایگزین مسیر

سرگروهی هلند با فن خال، گلزنی ماتا و چیچاریتو

by | تیر , ۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در دیدارهای دیشب و بامداد امروز جام جهانی 2014، دو بازیکن یونایتد در قالب تیم های ملی خود به میدان رفتند و توانستد در پیروزی تیم هایشان نقش داشته باشند. با احتساب بازی های دیشب، تیم های ملی هلند و مکزیک در دور حذفی به مصاف یکدیگر خواهند رفت، بنابراین در مرحله ی بعدی شاهد تقابل مهاجمان یونایتد، رابین فن پرسی و خاویر هرناندز خواهیم بود.

اسپانیا 3 – استرالیا 0

89F3E25376784A59ABF20C93694BE331

در بازی های همزمان دیشب، درحالی که هلندی ها در غیاب رابین فن پرسی با هدایت لوئیز فن خال توانستند با دو گل شیلی را شکست دهند و به عنوان سرگروه راهی دور بعد شوند، خوان ماتا، هافبک خلاق منچستریونایتد زننده ی گل سوم اسپانیا در دیدار تشریفاتی برابر استرالیا بود.

ماتا در نیمه ی دوم بازی جانشین داوید ویا شد تا برای اولین بار در این تورنمنت طعم بازی کردن را بچشد. او توانست در دقیقه ی 82 با پاسی که از فابرگاس دریافت کرد توپ را از بین پاهای دروازه بان استرالیا، مت رایان، عبور دهد و زننده ی گل سوم تیمش باشد.

این بازیساز شیاطین سرخ، از اینکه فرصتی برای نشان دادن استعدادش در عرصه ی جهانی یافت خوشحال خواهد بود، هرچند که خاطرات خوشی را از این تورنمنت به خانه نخواهد برد.

امتیاز اسکای اسپرت به ماتا : 7

امتیاز کاربران این سایت به ماتا : 7/8

[divider]

مکزیک 3 – کرواسی 1

0B0D1EE52A544F688CC2319D04CC7A12

خاویر هرناندز که در بازی بامداد امروز برابر کرواسی کار را از روی نیمکت آغاز کرد، در دقیقه ی 61 بازی، در حالی که بازی بدون گل پیگیری می شد به میدان رفت و در پیروزی تیمش تأثیرگذار بود.

قبل از این بازی، مکزیک می دانست که با یک تساوی هم راهی دور حذفی خواهد شد، اما شاگردان میگوئل هررا هرگز برای کسب تساوی بازی نمی کردند. آنها در نیمه ی اول یکبار توسط هکتور هررا تیر دروازه ی کرواسی را به لرزه در ‌آوردند.

با ورود چیچاریتو در نیمه ی دوم ورق برای مکزیک برگشت. در دقیقه ی 64، گواردادو شوتی را روانه ی دروازه ی کرواسی کرد که به دست مدافع این تیم برخورد داشت. مهاجم یونایتد در این صحنه به شدت معترض بود اما داور اعتقادی به خطا نداشت. در دقیقه ی 71 بالاخره مکزیک از روی ضربه ی کرنر و با سرزنی کاپیتان خود، رافائل مارکز به گل اول رسید.

سه دقیقه ی بعد، چیچا در خلق موقعیت گل دوم تیمش نقش داشت. او توپ را به گوشه ی محوطه ی جریمه فرستاد و با پاسی که پرالتا به سوی دیگر محوطه ارسال کرد، آندرس گواردادو با یک بغل پا گل دو مکزیک را به ثمر رساند.

اما 8 دقیقه ی بعد لحظه ی گلزنی هرناندز فرا رسید. باز هم از روی ضربه ی کرنر او خود را به تیر دوم رساند و با ضربه ی سر، گل سوم را برای مکزیک ثبت کرد.

با گل چیچاریتو، او به ششمین گلزن یونایتدی ها در این مسابقات مبدل شد. پیش از این رابین فن پرسی، مروانه فلینی، وین رونی، نانی و خوان ماتا برای تیم های ملی کشورشان گلزنی کرده بودند.

گل دقیقه ی 87 کرواسی هم خیلی دیر به ثمر رسید و برای فرار از این شکست کافی نبود.

با این حساب، مکزیک با تفاضل گل کمتر نسبت به برزیل در جایگاه دوم گروه یک ایستاد و در مرحله ی بعد می بایست به مصاف تیم نخست گروه دوم یعنی هلند برود.

بنابراین مهاجمان منچستریونایتد، رابین فن پرسی و خاویر هرنانز رودرروی هم خواهند ایستاد که می تواند برای طرفداران منچستریونایتد جالب توجه باشد.

امتیاز اسکای اسپرت به هرناندز : 7

امتیاز کاربران این سایت به هرناندز : 7

 

۰ Comments