جایگزین مسیر

رئیــس : ده خیــا هنوز هم پیشرفت مـی کند

by | فروردین , ۱۷ , ۱۳۹۲

سر الکس فرگوسن معتقد است داوید ده خیا فصل آینده حتی بهتر از این فصل می شود .

دروازه بان 22 ساله در اوایل دوران حضورش برای منچستریونایتد عملکرد ضعیفی داشت و مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفت اما بعد از گذشت 2 فصل او به آرامی پیشرفت کرده ، به طوری که در 6 بازی اخیرش هیچ گلی دریافت نکرده است .

همچنین ده خیا برای عنوان بهترین بازیکن ماه مارچ لیگ برتر نیز نامزد شده است . رئیس در مورد ده خیا گفت :

 ” داوید در طول فصل پیشرفت کرده و بالغ شده است . ما یک دروازه بان جوان بسیار مترقی و در حال پیشرفت می بینیم که در فصل آینده نیز حتی بهتر می شود .

ریو فردیناند هم تیمی ده خیا معتقد است عوامل زیادی شرایط را برای ده خیا در اوایل دوران حضورش برای یونایتد سخت کردند . ریو گفت :

” زمانی که شما دروازه بان هستید تجربه همراه با بازی های متعدد به دست می آید و در موقعیت های خاص استفاده می شود . او مدت کمی است که به اینجا آمده است . سن کمی دارد و هنوز وقت زیادی به او داده نشده است . زمانی که شما برای منچستریونایتد بازی می کنید بازی شما به دقت بررسی می شود و به همین دلیل ممکن است افت کنید . “

” برای اینکه بازیکن منچستریونایتد باشید باید پوست کلفت باشید . اگر با این شرایط کنار نیایید توسط فرد دیگری از ترکیب کنار گذاشته می شوید .  او قیمت زیادی دارد و همین موضوع بر او سنگینی می کند . اما او انعطاف پذیر است و حتی تا آخر فصل نیز پیشرفت می کند . “

۰ Comments