جایگزین مسیر

سر الکس به شخصیت یونایتد افتخار می کند

by | فروردین , ۲۸ , ۱۳۹۲

سر الکس فرگوسن معتقد است پیروزی 0-2 مقابل استوک سیتی یک تست شخصیت برای یونایتد بود که آن ها با موفقیت پشت سر گذاشته اند. چالش بعدی تکرار این موفقیت در بازی چهارشنبه شب در ورزشگاه آپتون پارک مقابل وستهام یونایتد است.

پس از شکست در برابر چلسی و حذف از دور ششم جام حذفی و سپس باخت مقابل منچستر سیتی در لیگ، یونایتد به پیروزی در ورزشگاه بریتانیا نیاز داشت تا دوباره امید های شاگردان مانچینی را به حداقل برساند.
در این شرایط و در برابر تیمی که به خاطر بازی فیزیکی اش مشهور است و استادیومی شلوغ و پر سر و صدا با جوی وحشتناک دارد، یونایتد توانست با ارائه بازی ترکیبی و منسجم 3 امتیاز ارزشمند دیگر کسب کند.

سر الکس درباره نتیجه و عملکرد تیم و همچنین اهمیت برد در این دیدار گفت:
“من همیشه می گویم شما شخصیتتان را در رختکن جا نمی گذارید. فکر می کنم این شخصیت را در بازی استوک دیدیم. بازی در استادیوم بریتانیا اصلا آسان نیست و گردبادی که به خصوص در نیمه اول می وزید کار را برای ما سخت کرده بود. اما ما باید راهی برای غلبه بر این مشکلات پیدا می کردیم، پس آرامشمان را حفظ کردیم و بدون اینکه عجله کنیم، مالکیت توپ را در اختیار گرفتیم و با دادن پاس های زیاد بازی را کنترل کردیم.”
سرمربی 71 ساله شیاطین سرخ افزود:”ما موقعیت های گل زیادی ایجاد نکردیم . البته در 6 سال اخیر در برابر استوک همینطور بوده ایم. موقعیت های کمی داشته ایم ولی اغلب بازی ها را برده ایم. یک گل دیر هنگام از کارلوس توز و یک گل دیر هنگام از چیچاریتو! شخصیت و عملکردی که بازیکنان در این بازی از خود نشان دادند فوق العاده بود.”

یونایتد حالا فقط به 7 امتیاز برای قهرمانی در این فصل احتیاج دارد، اما تمرکز تیم بر روی دیدار آینده برابر وستهام یونایتد و کسب سه امتیاز دیگر از شاگردان سام الردایس است.

ترجمه توسط کاربر عزیز سهند میرزایی

۰ Comments