جایگزین مسیر

سر الکس : رابین می تواند امشب دوباره گلزنی کند

by | فروردین , ۲۸ , ۱۳۹۲

سر الکس امیدوار می باشد تا رابین ون پرسی بتواند امشب در دیدار مقابل وستهام گلزنی کند.
این مهاجم هلندی در آخرین دیدار تیمش مقابل وستهام توانست گل تساوی یونایتد را در خانه ی حریف در چارچوب مسابقات جام حذفی به ثمر برساند . در آن زمان رابین بسیار آماده و هوشیار در منطقه ی جریمه حریف نشان می داد ، به طوری که گل مقابل وستهام نهمین گل رابین در نهمین بازی بود. حالا در حالی ون پرسی با هم تیمی هایش به شرق لندن سفر می کنند که رابین از اواسط فبریه تا کنون تنها یک بار موفق به گلزنی شده است.
گل برابر استوک پس از ۱۰ بازی و شادی بسیار او بعد از به ثمر رساندن گل نشان از برگشت این مهاجم هلندی با اعتماد به نفس و روحیه ی بالا برای گل زنی دوباره می باشد.
سر الکس معتقد می باشد که مهاجمان تیم نقش بالایی در رو به اوج نگاه داشتن محور پیروزی های تیم دارند . او همچنین در مصاحبه با شبکه منچستر یونایتد اعلام کرد که ” همیشه وقتی یک مهاجم گلزنی نمی کند علامت سوال هایی هم برای خبر رسانی ها و هم به خصوص برای خود مهاجم پیش می آید . من مهاجمان را به خوبی می شناسم ، وقتی که آنها برای مدتی پشت سر هم گلزنی می کنند به این مساله فکر می کنند که آنها تا همیشه می توانند گلزنی کنند ، اما وقتی گل نمی زنند آنها به شدت انتظار گل بعدیشان را می کشند. گل برابر استوک برای رابین بسیار مهم بود ، من امیدوارم که آن گل شروعی دوباره برای ون پرسی باشد.”

۰ Comments