جایگزین مسیر

سر الکس فرگوسن: فن خال تیم خودش را می سازد

by | مهر , ۱۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران.سرالکس فرگوسن برای اولین بار درباره قرار ملاقاتش را لوییز فن خال به عنوان سرمربی منچستر یونایتد صحبت و از برای پاکسازی تیم حمایت کرده است.

فن خال از همان ماه جولای که هدایت شیاطین را بر عهده گرفت شروع به بازسازی ترکیب تیم زد – بازیکنانی که تماما در دوران سرالکس به یونایتد آمده بودند – او این کار را با فرستادن 14 بازیکن و خریدن 6 بازیکن جدید از جمله آنخل دی ماریا که با شکستن رکورد نقل و انتقالات بریتانیا به یونایتد منتقل شد انجام داد.

گرچه به نظر می آید که فن خال اکثر بازیکنانی که فرگوسن با آنها کار می کرده را از تیم اصلی خارج کرده است اما سرالکس در گفت و گو با MUTV  و برنامه سرالکس:زندگی بعد از بازنشستگی حمایت کامل خود را از فن خال اعلام کرد

فرگوسن در این برنامه گفت:

” لوییز فن خال تغییرات زیادی اعمال کرده است و وقتی که به آن فکر میکنم ، در واقع شاید او دارد کار درست را انجام می دهد که ترکیب تیم را پاکسازی می کند و تیم خودش را می سازد. زیرا او تجربه و توانایی مربیگری فراوانی دارد.

روشی که او در پیش گرفته است ، فکر می کنم فوق العاده است.”

فرگوسن تاکیید کرد که هرگز از تصمیمش برای بازنشستگی پشیمان نیست گرچه اعتراف کرد که در حین تعطیلاتش در خاور میانه در ماه دسامبر دلتنگ مربیگری یونایتد شده است

او گفت:

” این اولین تعطیلات زندگی من در ماه دسامبر بود. من در کنار استخری در ابوظبی نشسته بودم و به همسرم کتی گفتم :”من اکنون باید در کارینگتون می بودم!”

 

 

۰ Comments