جایگزین مسیر

سر الکس فرگوسن : منچستریونایتد با بهترین هافبک انگلستان”مایکل کریک” مدعی قهرمانی است

by | دی , ۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

سر الکس فرگوسن مدعی شد تیم تحت هدایت لوئیس ون خال بهترین هافبک انگلستان یعنی مایکل کریک را در اختیار دارد.

فرگوسن که به عنوان سرمربی تیم منچستریونایتد بعد از کسب بیستمین قهرمانی در سال 2013 از سمت خود بازنشسته شد حال می بیند که ون خال توانسته تیمی را که فصل قبل در دوران مویس فاجعه بار بود احیا کند و تا رتبه سوم جدول بالا بیاورد.

با وجود اینکه یونایتد از 7 بازی گذشته 6 برد و 1 تساوی کسب کرده , نمایش تیم هنوز خواسته های ون خال را برآورده نکرده است.

فرگوسن اصرار داشت , با اینکه , یونایتد می تواند مدعیان قهرمانی را به چالش بکشد , این تیم با داشتن بازیکنانی مثل وین رونی  , مایکل کریک , رابین ون پرسی و داوید دخیا باید قادر باشد در سال جدید به افق های جدید قدم بگذارد.

“یونایتد هنوز هم بازیکنان بزرگ دارد.”فرگوسن گفت :”من فکر می کنم مایکل کریک بهترین هافبک میانی در فوتبال انگلیس است.من فکر می کنم او بهترین بازیکن انگلیسی در بازی هاست.”

” من فکر می کنم مقدار کمی از قدرت رابین ون پرسی در جام جهانی کاسته شده است.اما شما او را در نیم فصل دوم ببینید.او خوب خواهد بود.”

“رونی در حال بازگشت به اوج است و او همیشه یک گلزن خواهد بود او یک مزیت برای تیم است که همیشه در مواقع نیاز برای تیم گلزنی می کند.”

” و در نهایت بازیکنی که همیشه من را راضی می کند داوید دخیا است.هنگامی که او را خریدیم بچه بود.او لاغر بود اما حالا توانایی بالایی دارد.او استعداد خاصی دارد و آن را نشان داده است. وقتی که آن بازیکنان به دوران خوب خود برگردند شما هم خوب خواهید بود.”

 

۰ Comments