جایگزین مسیر

سر الکس: یونایتد اولین تیم به دنبال گرت بیل بود

by | اردیبهشت , ۱۴ , ۱۳۹۲

سر الکس فرگوسن اعلام کرد که منچستر یونایتد اولین تیمی بود که برای خرید گرت بیل از سوتهامپتون به آنها پیشنهاد داد عوامل در سینت مری به آن اهمیت ندادند و پیشنهاد دیگری از شمال لندن رو در نظر گرفتند. او در این رابطه می گوید:
“ما از سوتهامپتون ناراحت بودیم آن موقع چرا که ما اول از همه آنجا بودیم اما هیچ وقت به ما برنگشتند و جوابی ندادند.”
“اینطور نبود که اون پسر (گرت بیل) پیشنهاد ما رو رد کنه، این سوتهامپتون بود که این کار رو کرد و چند هفته بعد او برای تاتنهام هاتسپورز قرارداد امضا کرد.”
“او (بیل) یک دفاع چپ بود موقعی که ما میخواستیم او را در خدمت بگیریم. تا موقعی که هری (ردنپ) به تاتنهام رفت و او را به هافبک گوش چپ تغییر داد همینطور بود. او مرا کمی یاد لی شارپ می اندازد وقتی او را خریدیم. او ۶ فوت قد داشت، لاغراندام و باریک، اما یکهو ناگهان مثل یک بوکسر کم وزن اندام خود را ساخت. بیل هم طوری که از نظر فیزیکی اندام خود را در دو سال پیش ساخته و پرورش داده است مثل اوست. او خیلی خوب بالغ شده است.”

سر الکس همینطور در ادامه گفت که اهدای بهترین بازیکن سال به گرت بیل به جای ون پرسی کاملا حق بیل بوده است. او گفت:
“شاید رابین کمی بد شانس است از این نظر که یه مدت کوتاه یک دوره ی ساکت رو داشت و هیچ گلی نزد و همون مدت بیل داشت از هر نوع فاصله ای گل می زد، پس کمی از رابین جلوتر بود. اما در چند هفته ی اخیر، عملکرد رابین عالی بوده است و بیل ساکت بوده است. بازی او کمی متوقف شده است. اما فکر نمی کنم راجع به آن بتوانید بحثی کنید.(برای رای که بیل گرفته است) بضی از گلهایی که او امسال به ثمر رسانده فوق العاده بوده است.

۰ Comments