جایگزین مسیر

سسک فابرگاس برای پیوستن به منچستر یونایتد در تابستان گذشته به این تیم نزدیک شده بود

by | خرداد , ۱۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-شنیده می شود سک فابرگاس می خواسته است در تابستان گذشته به منچستر یونایتد منتقل شود و بارسلونا نیز راضی به فروش او شده بود و در حال حاظر سسک فابرگاس توسط چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد اما او 12 ماه پیش می توانسته است به یونایتد منتقل شود.

پس از اینکه سسک فابرگاس پس از حضور 8 ساله در آرسنال به باشگاه کودکی خود در سال 2011 بازگشت سال گذشته یونایتد و مویس چند پیشنهاد برای خرید او دادند با این حال خراردو مارتینو سرمربی پیشین بارسلونا تصمیم گرفت این هافبک را در تیم نگه دارد و در طول فصل از توانایی های او استفاده کند.

ولی اکنون وضعیت تغییر کرده است گاردین گزارش داده است فابرگاس در طول فصل گذشته به خوبی در ترکیب بارسا قرار نگرفته و حتی طرفداران بارسا نیز به فروش او راضی هستند و  خواستار جدایی این بازیکن از نیوکمپ می باشند بارسلونا در این فصل بدون هیچ جامی سال را به پایان بردند و در پایان فصل لوییس انریکه را جانشین مارتینو کردند و وظیفه این مربی بازگرداندن شرایط خوب به بارسلونا می باشد.

به منظور تامین بودجه بارسلونا برای کوکه باید اول سسک فابرگاس را به فروش بگذارند تیم های همچون چلسی منچستر یونایتد منچستر سیتی آرسنال با 35 میلیون پوند خواهان این بازیکن اسپانیایی می باشند و بارسلونا می خواهد این بازیکن که سه سال گذشته به خدمت گرفتند را برای تامین بودجه به فروش بگذارند.

شنیده می شود چلسی برای به خدمت گرفتن سسک فابرگاس از رقبا پیشی گرفته است اما منچستر یونایتد پینشنهادش برای این بازیکن بسیار بالاتر از تیم های دیگر می باشد با این حال به نظر می رسد قرارداد او تا بعد از جام حهانی تکمیل نخواهد شد به دلیل اینکه پنج شنبه هفته آینده شروع جام جهانی در برزیل می باشد و بعید به نظر می رسد این انتقال نهایی شود.

۰ Comments