جایگزین مسیر

سه ستاره منچستر یونایتد به بازی دربی میرسند!

by | آذر , ۱۸ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد خوزه مورینیو مربی شیاطین سرخ در کنفرانس پیش از دیدار بزرگ فصل، تائید کرد، نمانیا ماتیچ اگرچه همچنان مصدوم است و در بازی مقابل آرسنال نیز مصدوم بود در بازی دربی حاضر خواهد شد و همچنین زلاتان ابراهیمویچ که در ناحیه زانو احساس درد و ناراحتی میکرد نیز به بازی دربی خواهد رسید و در کنار او یکی از ستون‌های اصلی دفاع، فیل جونز نیز باز خواهد گشت.

بنابرگفته‌ی خوزه مورینیو بازی مهم منچستر سیتی در برابر منچستر یونایتد، تنها بازی رنگ‌ها نیست و این بازی از ارزش بسیاری در بین هواداران تیم برخوردار است. خوزه مورینیو در ادامه اضافه کرد، نمانیا ماینچ، زلاتان ابراهیمویچ و فیل جونز برای بازی مقابل با منچستر سیتی حاضر خواهند بود ولی در خصوص بازگشت مروان فلینی که او نیز از ناحیه زانو دچار ناراحتی شده است، نمیتواند با قطعیت پاسخ دهد و تا پیش بازی در خصوص شرایط او مطمئن نخواهد بود. خوره مورینیو همچنین اضافه کرد، مایکل کریک و اریک بایی، دو ستاره مهم تیم نیز همچنان از ناحیه زانو احساس ناراحتی میکنند و برای بازی دربی حاضر نخواهند بود.

بر اساس گزارش‌ها، حدس زده میشود، بازی روز یکشنبه بین دو تیم منچستر یونایتد و منچستر سیتی، بزرگ‌ترین بازی تاریخ لیگ انگلستان لقب بگیرید، بازی که نه تنها شاهد دربی بسیار حساس و قدیمی شهر منچستر هستیم، بلکه جدال دو تیم اول و دوم جدول لیگ برتر انگلستان میباشد. در کنار آمار و ارقام از شکوه بازی روز یکشنبه، خبرهای منتشر شده حاکی از برف و شرایط یخبندان برای بازی دربی است که بدون شک شاهد دربی مهم فصل در فضایی سرد و شرایط سختی خواهیم بود. با توجه به شرایط جوی تازه، خوزه مورینیو در جدیدترین اظهار نظر خود، خطاب به داور اصلی و کمک‌های او عنوان کرده است که تیم پپ گوردیولا همانطور که همه دوستان فوتبال لیگ جزیره میدانند، علاقه خاصی به زمین‌های چمن مطلوب دارند و بدون شک چمن ورزشگاه اولدترافورد یکی از آن‌ها میباشد و با توجه به شرایط جوی، این علاقه بیشتر خواهد شد و داوران بازی باید بیشتر مراقب رفتار شاگردان گواردیولا باشند.

البته جنگ لفظی و بازی روانی مورینیو، پس از بازی مقابل با زسکا مسکو آغاز شده است و پیش از آن نیز پپ گواردیولا و شاگردانش در رسانه با گفته‌های خود غوغا به پیدا کرده بودند و اظهارات جدید تیم منچستر یونایند و مربی، در پاسخ به آن ادعا میباشد که در نهایت همه چیز در بازی دربی در روز یکشنبه ساعت ۲۰:۰۰ (به زمان تهران) مشخص خواهد شد.

۰ Comments