جایگزین مسیر

سه هافبک یونایتد، نگران وضعیت آینده

by | تیر , ۳ , ۱۳۹۳

مایکل کریک، دارن فلچر و تام کلورلی منتظرند ببینند در برنامه های فن خال برای فصل بعد، چه جایگاهی پیدا می کنند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – قرارداد جدید والنسیا ثبت شد اما هنوز سه بازیکن از تیم اصلی منتظر مشخص شدن وضعیت آینده شان با ورود سرمربی هلندی هستند.

کریک، فلچر و کلورلی سه هافبکی هستند که بسیار مشتاقند بدانند که برنامه ی فن خال در بازار نقل و انتقالات برای اوضاع وخیم میانه ی میدان یونایتد چیست.

قرارداد این سه بازیکن در تابستان 2015 به پایان می رسد و گمانه زنی ها در چند مورد در جریان است.

ماندن والنسیا نشان داد که فن خال برای تغییر کامل ترکیب تیمی که از قهرمانی لیگ به رده ی هفتم سقوط کرد به کارینگتون پا نمی گذارد.

میانه ی زمین، دلیل نگرانی هواداران یونایتد برای چند فصل بوده است و برای کریک، فلچر و کلورلی، خواندن اخبار در مورد لینک شدن بازیکنانی چون استروتمن از رم، اسنایدر از گالاتاسرای، ویدال و پوگبا از یوونتوس، شواین اشتایگر از بایرن، یوردی کلاسی از فاینورد و ویلیام کاروالیو از اسپورتینگ، ساده نیست.

کریک، که هاجسون از او برای انگلیس در جام جهانی چشم پوشی کرد،بازیساز سرخ ها از سال 2007 بوده است. او ماه آینده 33 ساله خواهد شد و احتمالاً تنها می تواند منتظر همین قرارداد 12 ماهه باشد و نه بیشتر.

کلورلی بازیکن دیگری ست که با وجود حضور در مرحله ی انتخابی جام جهانی در ترکیب 23 نفره ی نهایی جای نگرفت.

این هافبک 24 ساله در طول فصلی که گذشت بارها مورد انتقاد رسانه های جمعی قرار گرفت.

سرمربی اورتون، روبرتو مارتینز، که کلورلی را در فصل 11-2010 به صورت قرضی در ویگان در اختیار داشت، به وضعیت قرارداد این بازیکن در اولدترافورد چشم دوخته است تا در صورت عدم تمایل یونایتدی ها برای حفظ او برای خریدش اقدام کند.

دارن فلچر که در فصل قبل پس از پشت سرگذراندن دوران بیماری کهنه از ناحیه ی روده به تیم بازگشت، بعد از بهبودی از آسیبی که در ناحیه ی انگشت پا در آخرین بازی فصل دیده بود، امیدوار است تا در بازی های پیش فصل تیم، که ماه آینده برگزار خواهد شد حضور داشته باشد و ارزش هایش را به فن خال ثابت کند.

به این سه نفر می بایست چهره های دیگری چون ببه که فصل پیش را در تیم پاکوش فریرا پرتغال سپری کرد و اندرسون که وضعیت اسف باری به صورت قرضی در فیورنتینا داشت، اضافه کرد.

بن آموس هم که حالا 24 سال دارد با وجود دخیا و لیندگارد شانسی برای تبدیل شدن به دروازه بان شماره یک تیم نخواهد داشت و می تواند در این تابستان از تیم جدا شود.

۰ Comments