جایگزین مسیر

سه هدف اصلی ون خال برای جناحین در صورت ناکامی در جذب رویس و دی ماریا

by | خرداد , ۱۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

روزنامه تلگراف مدعی شد توانسته است اهداف ون خال را در پست هافبک چپ و راست شناسایی کند.این روزنامه مدعی شد دی ماریا و رویس در صدر لیست قرار دارند و در صورت ناکامی در جذب انها ون خال سه بازیکن را در نظر گرفته است.با توجه به شناخته شده بودن رویس و دی ماریا,این روزنامه به بررسی سه هدفی که در اولویت دوم هستند پرداخته است.

1.پدرو

Pedro (2)

کاتالان ها همچون یونایتد نیاز به بازسازی دارند و به نظر می اید تابستان پر رفت و امدی داشته باشند.به نظر می اید با وجو انریکه,علاوه بر فابرگاس دیگر ملی پوش بارسا یعنی پدرو نیز باید از نیوکمپ برود و به نظر می اید ون خال  خواهان او می باشد.

با وجود بازی های خوب پدرو,او در فصل گذشته همیشه زیر سایه اسم و رسم نیمار بود و بارها نارضایتی خود را اعلام کرده است.این بازیکن 26 ساله توانایی بازی در هر دو جناح را دارد و با توجه به وینگر بودنش امار گلزنی بسیار خوبی دارد.او در 44 بازی که بیشتر انها به عنوان جانشین بوده است 16 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل داده است که امار بسیار خوبی است.

احتمال می رود پدرو به بارسلونا وفادار بماند اما چیزی که مشخص است بارسلونا او را نمی خواهد و می توان او را برای فصل اینده در تیمی غیر از بارسا تصور کرد.حضور در ترکیب اصلی می تواند پدرو را وسوسه کند تا به اولدترافورد بیاید.

2.خوان کواردادو

juan-cuadrado-2013-2014-7036

 

ستاره فیورنتینا پس از نمایش های خیره کننده اش در فصل گذشته مشتریان زیادی پیدا کرده است و یونایتد یکی از انهاست.البته گاتزلا دلا اسپورت چندی پیش مدعی شد لیورپول پیشنهادی 20 میلیون یورویی را برای این بازیکن 26 ساله ارائه داده است.

او یک بال بسیار سریع و تکنیکی می باشد که یکی از ده بازیکن برتر اروپا در مورد تعداد دریبل میانگین در یک بازی می باشد.

منتظر درخشش او در جام جهانی باشید.او در 38 بازی خود در سری آ 13 گل به ثمر رساند و 8 پاس گل داد.او می تواند یک خرید بسیار خوب برای ون خال باشد و مشخص است علاقه ی ون خال به او بی دلیل نیست.

3.لوکاس مورا

info_1321271944

بازیکن مد نظر فرگوسن به نظر می اید همچنان احتمال دارد به اولدترافورد بیاید.او چندی پیش اعلام کرد قصد جدایی از تیم فرانسوی را ندارد اما به نظر می اید در صورتی که بداند شانس بازی کردنش کم می باشد خودش هم خواهان انتقال به تیم دیگری شود.

می توان او را یکی از بزرگترین اشتباهات اسکولاری دانست چرا که مورا با تکنیک نابش می توانست به برزیل به جام جهانی کمک کند.بازی خلاق و چشم نواز خصوصیت بارز اوست و این همان چیزی است که منچستریونایتد به ان نیاز دارد.

او به تازگی وارد 23 سال شده است و می تواند تبدیل به یکی از بهترین های دنیا شود.او در این فصل با اینکه بسیار کم به کار گرفته شد توانست 5 گل به ثمر برساند و 12 پاس گل بدهد.

شما با خرید کدام بازیکن موافقید؟

۰ Comments