جایگزین مسیر

سورپرایزی دیگر: سرور اختصاصی آپدیت آنتی ویروس نود۳۲

by | فروردین , ۲ , ۱۳۹۳

همانطور که میدانید آنتی ویروس نود به یکی از پرطرفدارترین آنتی ویروس های مورد استفاده در ایران تبدیل شده. اما پیدا کردن یوزر و پسورد روز به روز سخت تر میشود چرا که اکثر ارایه دهنده این سرویس ها به فکر منافع مالی افتاده اند. از این رو بر آن شدیم تا با راه اندازی سرور اختصاصی آپدیت این آنتی ویروس برای شما عزیزان، آن هم به صورت کاملا رایگان نیاز شما را به مرتفع سازیم.

علی رغم اینکه شاید حضور این سرور چندان ضروری به نظر نیاید ولی ما سعی میکنیم تا نهایت امکانات را برای طرفداران منچستریونایتد در ایران فراهم کنیم.و سعی فراوانی در مهیا کردن این امکانات با هزینه ی رایگان برای شما را داریم چرا که شاید تامین این هزینه های جانبی در دنیای امروزه از عهده همه بر نیاید.

شما میتوانید با این سرور جدید بدون هیچ مشکل و بدون نیاز به هیچگونه اکانت کاربری و گذرواژه آنتی ویروس خودتان را آپدیت کنید. سعی کنید که از آخرین نسخه ی این آنتی ویروس یعنی نسخه 7 استفاده کنید. برای انجام تنظیمات لازم در ادامه ی مطلب همراه باشید.

در صورتی که تنظیمات شما مانند تصویر شماره ۶ نیست ابتدا باید مرحله ی زیر را انجام دهید تا تنطیمات ویژه ی سرور جانبی برای شما فعال شود.( این امکان به طور پیشفرض در این بعضی نسخه ها غیرفعال است)

– ابتدا فایل زیر را دانلود کنید.

دانلود  

2- سپس باید وارد safe mode شوید و اینگونه میتوانید وارد این محیط شوید: قبل از بالا آمدن ویندوز و قبل از نمایش لوگوی ویندوز (پس از ریست سیستم و یا زمانیکه سیستم را روشن می‌کنید) کلید F8 را چندین مرتبه برروی کیبورد فشار دهید. سپس گزینه ی safe mode را انتخاب کنید.

3- پس از ورود به این حالت و ورود به سیستم فایل فوق را از حالت فشرده خارج کنید و آن را اجزا کنید و بر روی گزینه ی yes کلیک کنید و پس از پایان عملیات دوباره سیستم را ریستارت کنید تا به صورت عادی بالا بیاید

4- با اینکار تنظیمات سرور جانبی با موفقیت فعال شد. حال پس از بالا آمدن ویندوز آنتی ویروس خودتان را باز کنید. و پس از باز شدن دکمه ی f5 را فشار دهید تا وارد منوی تنظیمات شود.

5- در منوی تنظیمات وارد قسمت update شوید   و بر روی علامت + کنار آن کلیک کنید تا باز شود. سپس به قسمت  setting آن وارد شوید.

6- ملاحظه میکنید که در اینجا گزینه ای با نام edit مواجه میشوید.( اگر این گزینه را نمی بینید مراحل 1 تا 4 را به درستی انجام نداده اید)

به روز رسانی دائمی آنتی ویروس بخش دوم

7 – بر روی edit کلیک کنید تا صفحه ی جدید باز شود و اطلاعات داخل آن را مانند تصویر وارد کنید.

 

3

۸- در مرحله بعد به تصویر شماره ی ۶ برمیگردید و به جای گزینه ی choose automatically گزینه ی http://dl.manutv.ir/nod را انتخاب کنید . قسمت username و password را نیز خالی بگذارید و تنطیمات را ببندید.

۹- و به همین سادگی شما از این پس بدون نیاز به هیچ نام کاربری و پسوردی میتوانید آنتی ویروس خودتان را بروز کنید. همچنان همراه ما باشید و منتظر خبر ها و امکانات بهتری از پایگاه هواداران منچستریونایتد درایران باشید.

۰ Comments