جایگزین مسیر

سوپر مقاله ای از علی محمدپور

by | اسفند , ۱۲ , ۱۳۹۲

حتما با کارهای علی محمد پور آشنا هستید. جناب آقاب محمدپور مدتی را در کنار ما به عنوان تحلیلگر سپری کردند و چندی است که در سایت طرفداری مشغول به فعالیت هستند. هواداران زیادی نوشته های به قلم ایشان را به خاطر می آورند. قلمی که چندین بار هواداران شیاطین سرخ را به انتهای احساسات کشانده. حال ایشان منت بر دیده ی هواداران نهاده اند و متنی فوق العاده در وصف حال و هوای شیاطین سرخ را آماده کرده اند.

به درخواست ایشان و به خاطر زحمت فوق العاده و همچنین زمان زیادی که برای نگارش این مطلب کشده اند بر آن شدیم تا این کتابچه ی 10 صفحه ای را برای شما عزیزان به ارمغان بیاوریم. این کتابچه که در قالب pdf در اختیار دوستان متقاضی قرار میگیرد با هزینه ی 3125 تومان برای خریداری قرار داده شده است. هزینه ی این کتاب توسط نویسنده و پس از تحقیق و در نظر گرفتن شرایط همه ی خوانندگان تعیین شده است که امیدواریم با استقبال شما عزیزان همراه شود.

به خاطر وقت و زحمت زیاد این عزیز برای این اثر از درج آن به صورت رایگان معذوریم و باید حقوق ناشر آن رعایت شود بنابراین بستر لازم را برای شما برای خریداری این اثر از این جوان خوش قلم را فراهم کردیم. این اثر با نام : مویز، بازسازی بهانه ی اوست؟ نگاه طرفداران یونایتد به شرایط کنونی تیم را به چالش میکشد و جواب های این چالش را نیز به شما عرضه میدارد.

در ادامه میتوانید چند خطی از این اثر را بخوانید.

مویز، بازسازی بهانه ی اوست!؟
پس از سپری شدن 27 هفته، دیوید مویز نتوانست کف انتظارات را برآورده کند، جایگاه 6ام و
کسب45 امتیاز از مجموع  18 امتیاز، یعنی از کف دادن 36 امتیاز، فاصلهی 15 امتیازی با صدر
جدول و 11 امتیازی با جایگاه 4ام، شکست 2 بر صفر در آتن برابر المپیاکوس، تیمی که بیشتر از
حد توانش گل زد، همه و همهی این نتایج امروز باعث شده تا اکثریت هواداران منچستریونایتد در
سراسر دنیا رای به برکناری مویز بدهند، سرمربی سابق و موفق اورتون که تحت حمایت سرالکس
فرگوسن بر تخت حکومت اش تکیه زده و چه عجیب تکیه زده است.

دوستان علاقه مند میتوانند با استفاده از فرم زیر و پس از پرکردن اطلاعات خودشان اقدام به خرید این کتابچه کنند. توجه کنید که این کتابچه به صورت فایل pdf به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس توجه کنید که در وارد کردن نشانی ایمیل خود اشتباه نکنید. پس از ثبت پرداخت شما این کتاب نهایتا در 2 ساعت برای شما ارسال میشود( البته تا ساعت 2 نیمه شب و خرید های بعد از 2 نیمه شب فردا صبج ارسال خواهند شد.)

امیدواریم از این اثر فوق العاده که چند خطی از آن را تقدیم شما کرده اند لذت ببرید.

جهت خرید کلیک کنید

۰ Comments